sieldme
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 aug 2008
Hee,
Voordat ik begin: ik had eerst ook windows vista, daar had ik het probleem ook.
Het probleem: Ik heb dus nu windows 7. Ik heb het probleem dat wanneer ik een spel speel als CoD modernwarfare 2of blackops bijv. dat mn computer uitvalt.
Ik heb het ook bij WoW als ik youtube aan heb bijv.
Ik had dit ook al bij windows vista.
Na dat mijn pc uitviel kon ik hem altijd weer opstarten, een tijdje terug kreeg ik soms als ik hem weer aanzetten dat je de POST(Power On Self Test) hoorde met errors, hij gaf dan 1 lange en dan 2 korte piepjes.
Na een paar keer aanzetten startte hij dan wel weer op..
maar nu gebeurt dat niet meer, hij is al 2 dagen bezg met die piepjes geven.. en is dus ook echt niet meer opgestart.
Even voor de duidelijkheid: Hij gaat dus wel aan, geeft geen beeld maar doet wel de POST, dan geeft hij die piepjes en blijft zo doorgaan.
Pieeeeeeeeep pieppiep
= hoe die piepjes gaan, dus 1 lange en 2 korte
Ik kan je een klein beetje info geven over de pc, derest kan niet want ik kan de dxdiag niet starten omdat mn pc dus niet opstart.
videokaart; Ati 4600versie( eigelijk iets van 4690 ofzo weet het niet precies)
CPU - weet aleen dat het een i7 core is.
6gb ram (3x 2GB) 6 RAM Sockets heb ik. 3 ingebruik
koeling werkt goed.
alles zit goed vast
geen stof enz
iemand enig idee waarom hij niet opstart?
Mvg Niek
Voordat ik begin: ik had eerst ook windows vista, daar had ik het probleem ook.
Het probleem: Ik heb dus nu windows 7. Ik heb het probleem dat wanneer ik een spel speel als CoD modernwarfare 2of blackops bijv. dat mn computer uitvalt.
Ik heb het ook bij WoW als ik youtube aan heb bijv.
Ik had dit ook al bij windows vista.
Na dat mijn pc uitviel kon ik hem altijd weer opstarten, een tijdje terug kreeg ik soms als ik hem weer aanzetten dat je de POST(Power On Self Test) hoorde met errors, hij gaf dan 1 lange en dan 2 korte piepjes.
Na een paar keer aanzetten startte hij dan wel weer op..
maar nu gebeurt dat niet meer, hij is al 2 dagen bezg met die piepjes geven.. en is dus ook echt niet meer opgestart.
Even voor de duidelijkheid: Hij gaat dus wel aan, geeft geen beeld maar doet wel de POST, dan geeft hij die piepjes en blijft zo doorgaan.
Pieeeeeeeeep pieppiep

Ik kan je een klein beetje info geven over de pc, derest kan niet want ik kan de dxdiag niet starten omdat mn pc dus niet opstart.
videokaart; Ati 4600versie( eigelijk iets van 4690 ofzo weet het niet precies)
CPU - weet aleen dat het een i7 core is.
6gb ram (3x 2GB) 6 RAM Sockets heb ik. 3 ingebruik
koeling werkt goed.
alles zit goed vast
geen stof enz
iemand enig idee waarom hij niet opstart?
Mvg Niek