probleem met wachtwoord windows vista opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinawou

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2001
Hallo
Mijn kleindochter draait op Windows Vista Home basic
Nu schijnt zo verteld zij dat als ze opstart het wachtwoord moet invullen.
. dat was nooit een probleem
Maar nu blijkt dat zij na zoveel dagen een nieuw wachtwoord aan moest maken. Volgens haar heeft zij dat dan ook gedaan maar helaas ze kan doen wat zij wil maar er blijft gevraagt worden om een nieuw wachtwoord.. zij is 14 jaar dus een backup of wat dan ook heeft zij nog nooit gemnaakt
wie kan helpen
vr gr marina

Weet ze het wachtwoord wel?
Anders kun je bij : Start > Configuratiescherm > Gebruikers > Wachtwoord wijzigen
het wachtwoord verwijderen.

Als ze wel het wachtwoord weet en je hem om een of andere reden niet kwijt krijgt weet ik ook nog een omweg die ik liever niet hier post omdat sommige mensen die kunnen misbruiken voor de lol. (Niet bekend maar wel te gebruiken zonder oude wachtwoord.)

probleem met wachtwoord windows vista opstarten

Hallo
Mijn kleindochter draait op Windows Vista Home basic
Nu schijnt zo verteld zij dat als ze opstart het wachtwoord moet invullen.
. dat was nooit een probleem
Maar nu blijkt dat zij na zoveel dagen een nieuw wachtwoord aan moest maken. Volgens haar heeft zij dat dan ook gedaan maar helaas ze kan doen wat zij wil maar er blijft gevraagt worden om een nieuw wachtwoord.. zij is 14 jaar dus een backup of wat dan ook heeft zij nog nooit gemnaakt
wie kan helpen
vr gr marina
Hoi dank voor u berichtje,
maar het probleem is dus datzij nu niet berder komt dan het opstartscherm van Vista en verder gaat het niet dus kan zij ook niet bij haar configuratiescherm komen
ja, zij weet haar oude wachtwoord nog wel
vr gr marina

Met een Hirens boot cd te branden gaat het lukken:
Download deze op:http://www.hirensbootcd.net/download.html
Zoek de regel "+ Direct HTTP Mirror" bijna onderaan op de pagina. Kijk hier voor meer informatie. Resultaat is een aantal bestanden, waarvan de belangrijkste de ISO-file is met de naam Hiren’s bootcd die dan op een CD als opstart CD gebrand moet worden. Dat kan met BurnCDCC dat ingevoegd zit in de zipfile.

Vervolgens kan met het programma Kon-Boot of Password Renew het password gereset worden, waardoor de pc weer loopt als vanouds...

Probeer anders eens iemand in te schakelen die dit voor elkaar kan krijgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan