Probleem met webcam om foto op te slaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeesAukesss

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
134
Hallo,
Na een lange tijd wilde ik met mijn Logitech Quickcam Pro4000 weer eens een foto maken. De werkt maar als ik een foto wil maken dan komt ie met de melding: Foto kan niet "Foto 195" opgelsgaen worden.

Wie helpt mij?
 
Geef de foto een andere naam zoiets als Foto_195. Even uitproberen welke naam formats hij wel accepteert.
 
Dat is dus het probleem, nadat ik op foto maken geklikt heb dan hoor je ook het geluid van het maken van de foto maar meteen daarna komt die pop-up met die melding.
Ik kan ook nergens een map opgeven of de naam van het bestand veranderen.
 
Ik neem aan dat je een Logitech-interface hebt, ongeveer als hieronder.
Klik op de twee tandradertjes en in het vervolgvenster op het onderste icoon links, een soort mapsymbool.
Klik dan op Bladeren onder Een map instellen voor opgeslagen foto' (of zoiets).
Lukt het daarna wel?

logitechquickcampro5000dl3.jpg
.
 
Dat is een beetje vaag antwoord. Heb je op die twee radertjes geklikt en daarna op het map-icoon, vervolgens op de knop Map voor foto-opslag selecteren?
Waarna er een Verkennervenster opengaat? Zoals hieronder getoond wordt? Wat ging er bij jou niet goed?

quickcamvi3.jpg
 
Het probleem is dus dat ik een geheel ander programma heb en dus nergens van die tandwielen heb staan.

view.php


Als ik op de knop Mijn Logitechfoto's klik dan kom ik in de map waar de foto's opgeslagen worden.

view.php

Ik zie hier nergens waar ik een map kan selecteren

view.php

En hier dus ook niet.

ZOu ik een nieuwer programma moeten hebben misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan