Ronald63Jansen
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mei 2008
- Berichten
- 7
Ik heb outlook 2003.
Ik heb verschillende taken en die ook onderverdeeld in verschillende categorieën. Nu moet het volgens de handleiding / helpteksten van outlook mogelijk zijn dat je de taken groepeert op categorieën (weergeven in groepen) en dan krijg je in je taken lijst je categorieën te zien met een + en/of een - teken zodat je de onderliggende taken kan verbergen of laten zien. Althans zo zou het moeten werken volgens alle documentatie die ik kan vinden. (inclusief die van outlook zelf)
Bij mij doet hij alles behalve de + en de - laten zien om in en uit te kunnen klappen.
Wie o wie (her)kent dit probleem en weet wat er aan te doen is??
Groet
Ronald
Ik heb verschillende taken en die ook onderverdeeld in verschillende categorieën. Nu moet het volgens de handleiding / helpteksten van outlook mogelijk zijn dat je de taken groepeert op categorieën (weergeven in groepen) en dan krijg je in je taken lijst je categorieën te zien met een + en/of een - teken zodat je de onderliggende taken kan verbergen of laten zien. Althans zo zou het moeten werken volgens alle documentatie die ik kan vinden. (inclusief die van outlook zelf)
Bij mij doet hij alles behalve de + en de - laten zien om in en uit te kunnen klappen.
Wie o wie (her)kent dit probleem en weet wat er aan te doen is??
Groet
Ronald