probleem met weergeven webpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

loekvh

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
noot: Weet niet zeker of ik dit bericht wel in het juiste onderdeel heb geplaatst maar vond het vaag waar ik het moest plaatsen.

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn internet.
Ik heb een laptop die op ons thuisnetwerk is aangesloten met draadloos internet. Ik heb heel vaak dat ik webpagina's eerst een paar keer moet vernieuwen voordat ze daatwerkelijk worden weergegeven. Het ligt niet aan mijn brouwser want heb het in alle brouwsers geprobeert die ik heb (ie, firefox, opera, chrome) bij allen heb ik dit probleem. Ik denk dat het iets te maken heeft met virussen of spyware. Windows defender, norton antivirus, en malwarebytes kunnen verder niets vinden.

Iemand een oplossing?

Alvast bedank!

Loek

Maakt ie verbinding via een proxy ofzow?
Staat er geen ad- spyware, virussen op je pc?
Zit je bekabeling of je draadloos netwerkkaart wel goed?
vanaf welke afstand maak je verbinding?

Dat is te moeilijk voor iemand die hier een vraag over heeft. Beter gewoon combofix of smitfraudfix

Virussen en al die rommel heb ik zoals ik al zei in mijn vraag volgens norton enz... niet maar ik denk van wel heeft iemand misschien nog een ander programma waarmee ik dit kan controleren?

Maar goed terug naar het probleem.
Netwerkkabel zit volgens mij wel goed zit ingebouwd in mijn laptop dus daar reken ik op. Afstand van waar ik verbinding maak is 4-5 meter.

Ik heb via netwerkcentrum->status weergeven->probleem vastellen gevonden: Er kan geen verbinding met externe host DNS-server ("ip adres") worden gemaakt. De externe host is door netwerkcontrole gepingd maar er is geen antwoord ontvangen

Doet het probleem zich enkel op de laptop voor of ook op andere computers in het thuisnetwerk?

Alleen op mijn laptop (misschien nutteloze info maar ik gebruik op mijn laptop windows vista en computer is xp)

Het probleem doet zich pas sinds een week of 2 voor.

Dus je hebt gepingt naar je modem en router en niks ontvangen?

Misschien werkt het eens als je de drivers voor je netwerkkaart opnieuw installeerd...

Gegeven info is nooit nutteloos, we kunnen nooit te veel info krijgen. Dat maakt het ons wat makkelijker.

Is de computer ook draadloos verbonden of met een kabel? En indien ja, doet het probleem zich op de laptop nog voor als je die ook met een kabel verbindt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan