probleem met wifi op de DS

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperRidderinne

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
Ik wil graag wifi op mijn DS, maar als ik de beveiliging van WPA naar WEP doe,
valt het internet er bij iedere pc uit. En dat moet ik niet hebben :rolleyes:. Ik heb wel het een en andere op internet gevonden, maar ik heb (tot nu toe) nog nergens gevonden hoe alles precies moet. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het antwoord hier te posten?

Als je op de router de beveiliging omzet van WPA naar WEP, moet je dat uiteraard op alle pc's en laptops ook doen en de nieuwe sleutel gebruiken

Met de passphrase kun je een key maken, die key gebruiken op alle aan te sluiten apparaten

dus je hoeft niks met de passphrase te doen? en hoef je alleen key 1 in te vullen? bij hoeveel pc kan het? bij 5?

en waar moet je het dan veranderen( bij de andere pc's dan)? bij die site van je ip adres, of gewoon op de pc zelf?

oke, en bij deze pc (de pc waarop ik het ga veranderen) moet ik het toch bij het ip adres site veranderen?

ik dacht eerst op de ip adres site, en daarna bij draadloze verbindingen. Maar waar vind ik draadloze verbindingen?

Rechts onderin je taakbalk bij de draadloze verbinding, dat icoontje

ja, dat snap ik, maar waar vind ik het dan waar ik het dan precies kan veranderen? ik kan het namelijk niet zo snel vinden.

ja, dat snap ik, maar waar vind ik het dan waar ik het dan precies kan veranderen? ik kan het namelijk niet zo snel vinden.

Wanneer je de beveiliging in de router hebt veranderd, valt de draadloze verbinding uiy.
Dan via dat icoon zoeken naar beschikbare netwerken, verbinden met jou netwerk en de nieuwe sleutel ingeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan