Probleem met windows defender

Status
Niet open voor verdere reacties.

girlieej

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
Hoii
Ik heb een probleem met windows defender.Hij staat uitgeschakelt en als ik hem wil inschakelen bij windows beveiligings centrum staat er windows defender kan niet door windows beveiligings centrum worden ingeschakeld probeer het later opnieuw. Bij mn antivirus staat ook een bericht in het windows beveiligings centrum ESET NOD32 antivirus is ingeschakeld , maar rapporteert zijn status aan windows beveiligings centrum in een indeling die niet meer word ondersteund. Bij windows update is een update beschikbaar voor windows defender maar hij pakt deze niet hij is elke x mislukt met de volgende foutcode 800705B4. Bij logboek staan ook dingen. Defender heeft een fout aangetroffen bij het laden van handtekeningen en probeert terug te keren naar een juiste set handtekeningen met foutcode 0x8050a001. De volgende update kan niet worden geinstalleerd foutcode 0x80070643 Definition Update for Windows defender KB915597. Bij service zijn ook wat dingen gestopt.=xxx=

Laatst bewerkt:
kun je het misschien in gewoon zwart veranderen krijg last van mijn kop:shocked:

Klik op de link in m'n handtekening en laat dat programma (na de updates) eens in de veilige modus draaien.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan