Probleem met Windows Live Messenger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg vandaag het volgende antwoord :

Bedankt dat je nogmaals contact opneemt met Windows Live Mobile Messenger Support.

Mijn naam is Pascal en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het aanmelden bij Messenger op je mobiele toestel. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Helaas hebben wij geen informatie over de vorderingen van het oplossen van dit probleem. We kunnen je enkel adviseren het geregeld te blijven proberen. Wanneer het probleem is opgelost zul je dit dan vanzelf opmerken.

Bedankt dat je Windows Live Mobile Messenger gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Nou daar hebben we dus ook niets aan.
Het lijkt erop dat we geduld moeten hebben..:mad:

live messenger windows mobile verbindingsprobleem icm vodafone

Beste Lady69,

Dit automatisch antwoord hebben wij allemaal gehad van degene die contact met Microsoft hebben opgenomen.
-------------------------------------------------------------------
Mijn methode werkt goed. (zie vorige post met uitleg)
Als je via USB of Wifi verbinding gaat maken moet je er wel zeker van zijn dat je smartphone ook daadwerkelijk internet toegang heeft.
Dit kan je t beste checken door bv google te openen in internet explorer op je smartphone.
Als die deze website kan openen weet je zeker dat je internet verbinding hebt.
Daarna kan je proberen Windows Live Messenger op je smartphone opnieuw op te starten en proberen aan te melden.

Bij mij probeert Windows live messenger verbinding te maken met IP adres:
65.55.161.252
Dit is inderdaad een Microsoft IP.
Het poort nummer daarbij is volgens mij 443
De protocollen ben ik nog niet achter. Wat ik wel vreemd vind is dat het niet de poort range is die in eerdere posts genoemd is.....

Mensen van Microsoft en Vodafone, misschien moeten jullie wat samenwerken!
Dan is t misschien in een paar uurtjes toch wel opgelost!?

Florisz

Ik weet dat iedereen standaard dat antwoord heeft gehad maar ik kreeg van Vodafone een mail waar in stond dat ze wisten wat het probleem was.Ze waren er in samenwerking met Microsoft achter gekomenn..zeiden ze.
Ik had daarom opnieuw contact met live messenger opgenomen.
Vanochtend kreeg ik weer een mail van live messenger waar uit blijkt dat het probleem toch echt bij Vodafone ligt!

Ik kreeg het volgende gemaild :

Bedankt dat je nogmaals contact opneemt met Windows Live Mobile Support.

Ik begrijp dat je problemen ondervindt met het verkrijgen van toegang tot Windows Live Messenger op je mobiele telefoon.

Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Het punt is dat wij heel veel dezelfde meldingen ontvangen en alleen van Vodafone gebruikers.

We zijn druk bezig met het nakijken waar het probleem aan ligt, dus ook bij Vodafone.

Wij zouden ook graag zien dat ons product probleemloos werkt via de Vodafone service. Helaas is dat op dit moment niet het geval. Ik zou graag een oplossing aan je willen geven, maar voor dit probleem hebben wij geen oplossing, daar Vodafone de problemen met hun server en nieuwe verbinding op moet lossen.
Maar ik raad je aan om nogmaals contact op te nemen met Vodafone.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik denk namelijk nu dat de mail die ik van Vodafone kreeg een zoethoudertje was want daarin zeiden ze dat ze wisten waar het probleem lag en het niet meer lang zou duren.

Ik denk dat we weer massal moeten bellen met de klantenservice en ook massaal moeten vragen om een compensatie.Elke keer als daar naar wordt gevraagd dan zeggen ze dat dat niet kan maar kan en mag een storing wel zo lang duren terwijl de klanten gewoon door blijven betalen?..vind ik erg arrogant.

?

ik krijg net een SMS van vodafone, LET OP! messenger is niet meer gratis, zorgeloos gebruik blijven maken? met zorgeloos internet blox kan dat. bel of ga naar vodafone.nl

Nou die blox heeft denk ik iedereen die er gebruik van maakt wel.... maar zou dit een teken zijn dat alles weer werkt?

Ik heb nog niet een smsje gehad van vodafone met de tekst dat het niet meer gratis zou zijn.

Wel werkt messenger op het moment op mijn telefoon alleen krijg ik geen contacten te zien :( .

Weer zoiets raar. Er wordt wel weergegeven dat ik online ben en mensen kunnen ook berichten met mij opstarten maar ik kan mijn contactpersonen gewoon niet zien.

WLM lijkt nu gewoon te werken (op de contactpersonen na dan) want kan ook inloggen zonder eerst op wifi te hoeven connecten. Via GRPS kan het ook gewoon nu.

Naar aanleiding van jouw bericht pakte ik mijn telefoon en probeerde me aan te melden op msn...en wat dacht je??....er gebeurde een klein wondertje..msn werkt weer!!

Bedankt voor het plaatsen van het bericht..ik heb die sms namelijk niet gehad en proberen om me aan te melden deed ik al niet meer.

Wel werkt messenger op het moment op mijn telefoon alleen krijg ik geen contacten te zien :( .

Weer zoiets raar. Er wordt wel weergegeven dat ik online ben en mensen kunnen ook berichten met mij opstarten maar ik kan mijn contactpersonen gewoon niet zien.
QUOTE]

Dat kan, dat heb ik ook wel eens, gewoon ingelogd blijven, binnen enkele seconden(minuten) komen ze 1 voor 1 online...

ik ben blij dat t weer werkt, ik vind alleen nog wel raar dat ze n sms sturen dat t niet meer gratis is tenzij je zorgeloos internet erop zet.... dit is logisch neem ik aan..

Dat kan, dat heb ik ook wel eens, gewoon ingelogd blijven, binnen enkele seconden(minuten) komen ze 1 voor 1 online...

ik ben blij dat t weer werkt, ik vind alleen nog wel raar dat ze n sms sturen dat t niet meer gratis is tenzij je zorgeloos internet erop zet.... dit is logisch neem ik aan..

Waarschijnlijk is het dan zo dat Vodafone naast de vaste kosten van het GPRS gebruik ook nog het gebruik van WLM in kosten gaat brengen.

Ik kan me nog goed herrineren dat ik een jaar of 5 a 6 geleden een motrola MPX200 had. Daar zat toen al MSN op en werkte vlekkeloos.
In die 5 jaar is het alleen maar achteruit gegaan :p

Waarschijnlijk is het dan zo dat Vodafone naast de vaste kosten van het GPRS gebruik ook nog het gebruik van WLM in kosten gaat brengen.

In de SMS stond wel letterlijk "zorgeloos gebruik blijven maken? met zorgeloos internet blox kan dat."

lekkere taktiek anders, eerst gewoon anderhalve maand eruit en dan er centen voor vragen...
ik weet niet of ik dan nog tevreden klant zal zijn hoor ;)

Beste Lady69,

Dit automatisch antwoord hebben wij allemaal gehad van degene die contact met Microsoft hebben opgenomen.
-------------------------------------------------------------------
Mijn methode werkt goed. (zie vorige post met uitleg)
Als je via USB of Wifi verbinding gaat maken moet je er wel zeker van zijn dat je smartphone ook daadwerkelijk internet toegang heeft.
Dit kan je t beste checken door bv google te openen in internet explorer op je smartphone.
Als die deze website kan openen weet je zeker dat je internet verbinding hebt.
Daarna kan je proberen Windows Live Messenger op je smartphone opnieuw op te starten en proberen aan te melden.

Bij mij probeert Windows live messenger verbinding te maken met IP adres:
65.55.161.252
Dit is inderdaad een Microsoft IP.
Het poort nummer daarbij is volgens mij 443
De protocollen ben ik nog niet achter. Wat ik wel vreemd vind is dat het niet de poort range is die in eerdere posts genoemd is.....

Mensen van Microsoft en Vodafone, misschien moeten jullie wat samenwerken!
Dan is t misschien in een paar uurtjes toch wel opgelost!?

Florisz

Na uitgebreid onderzoek in samenwerking met Microsoft, kunnen we nu melden dat Windows Live Messenger vanaf vanochtend, vrijdag 11-01, door een aanpassing in de Microsoft omgeving weer werkt voor alle Vodafone klanten.

Met vriendelijke groet,

Antoine
Vodafone Web Relations

Na uitgebreid onderzoek in samenwerking met Microsoft, kunnen we nu melden dat Windows Live Messenger vanaf vanochtend, vrijdag 11-01, door een aanpassing in de Microsoft omgeving weer werkt voor alle Vodafone klanten.

Met vriendelijke groet,

Antoine
Vodafone Web Relations

HELEMAAL TOP!!! maar kunnen abonnees met zorgeloos internet nu nog steeds "gratis" of is het wat Fransert zei... extra kosten erbovenop voor t gebruik van messenger?

Messenger werkt weer niet

Bij mij werkt de messenger weer niet...heeft iemand anders dat probleem ook?

Bij mij ook niet.... maar vorige week heeft ie ook n paar uur eruitgelegen, deed ie het eind van de middag weer... gewoon af en toe "ff checke" .

Het is mogelijk dat enkelen van jullie problemen ervaren met het inloggen via MSN Messenger of Windows Live Messenger.
Microsoft onderzoekt nu wat er aan de hand is. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Antoine
Vodafone Web Relations

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan