Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel werkt messenger op het moment op mijn telefoon alleen krijg ik geen contacten te zien.
Weer zoiets raar. Er wordt wel weergegeven dat ik online ben en mensen kunnen ook berichten met mij opstarten maar ik kan mijn contactpersonen gewoon niet zien.
QUOTE]
Dat kan, dat heb ik ook wel eens, gewoon ingelogd blijven, binnen enkele seconden(minuten) komen ze 1 voor 1 online...
ik ben blij dat t weer werkt, ik vind alleen nog wel raar dat ze n sms sturen dat t niet meer gratis is tenzij je zorgeloos internet erop zet.... dit is logisch neem ik aan..
Dat kan, dat heb ik ook wel eens, gewoon ingelogd blijven, binnen enkele seconden(minuten) komen ze 1 voor 1 online...
ik ben blij dat t weer werkt, ik vind alleen nog wel raar dat ze n sms sturen dat t niet meer gratis is tenzij je zorgeloos internet erop zet.... dit is logisch neem ik aan..
Waarschijnlijk is het dan zo dat Vodafone naast de vaste kosten van het GPRS gebruik ook nog het gebruik van WLM in kosten gaat brengen.
Beste Lady69,
Dit automatisch antwoord hebben wij allemaal gehad van degene die contact met Microsoft hebben opgenomen.
-------------------------------------------------------------------
Mijn methode werkt goed. (zie vorige post met uitleg)
Als je via USB of Wifi verbinding gaat maken moet je er wel zeker van zijn dat je smartphone ook daadwerkelijk internet toegang heeft.
Dit kan je t beste checken door bv google te openen in internet explorer op je smartphone.
Als die deze website kan openen weet je zeker dat je internet verbinding hebt.
Daarna kan je proberen Windows Live Messenger op je smartphone opnieuw op te starten en proberen aan te melden.
Bij mij probeert Windows live messenger verbinding te maken met IP adres:
65.55.161.252
Dit is inderdaad een Microsoft IP.
Het poort nummer daarbij is volgens mij 443
De protocollen ben ik nog niet achter. Wat ik wel vreemd vind is dat het niet de poort range is die in eerdere posts genoemd is.....
Mensen van Microsoft en Vodafone, misschien moeten jullie wat samenwerken!
Dan is t misschien in een paar uurtjes toch wel opgelost!?
Florisz
Na uitgebreid onderzoek in samenwerking met Microsoft, kunnen we nu melden dat Windows Live Messenger vanaf vanochtend, vrijdag 11-01, door een aanpassing in de Microsoft omgeving weer werkt voor alle Vodafone klanten.
Met vriendelijke groet,
Antoine
Vodafone Web Relations
Bij mij werkt de messenger weer niet...heeft iemand anders dat probleem ook?
Bij mij werkt de messenger weer niet...heeft iemand anders dat probleem ook?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.