Probleem met Windows Mail met name MIME formaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike Versteegen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2010
Beste mensen,

Ik zit met een irritant probleem, waar ik geen oplossing voor kan vinden. Heb al geprobeerd te zoeken met Google, maar kom er niet achter.

Hier op kantoor staan verschillende computers, de meeste met Windows Vista. Nu is het probleem, wanneer ik een email toegestuurd krijg in MIME formaat, dan die hem niet goed laat zien (= je krijgt HTML tekst te zien, ipv wat de bedoeling is).

Het vreemde is, dat bij mij collega (ook Windows Vista te samen met Windows Mail), deze emails wel goed binnenkomen (zoals ze bedoelt zijn). En ook in de webmail laat die het goed zien.

Ik heb al in de opties zitten snuffelen van Windows Mail, maar kan het dus echt niet vinden om dit wel goed werkend te krijgen.

Hier een klein / gedeeltelijk voorbeeld van hoe ik de emails binnen krijg:

Code:
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed; boundary="1mHDEze3N2uZUQTl53MJAqfx0D9yVf1LrxcWWgMy85nQK52EXBcnRhJPIHbuK24Zo7J9al"

This is a multi-part message in MIME format.
X-Scanned: 4PSA Clean Server on Jul 19 14:03:49

--1mHDEze3N2uZUQTl53MJAqfx0D9yVf1LrxcWWgMy85nQK52EXBcnRhJPIHbuK24Zo7J9al
Content-Type: text/html; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: 7bit

<table border="0">
<tbody>
<tr>
<td>
<table style="width: 800px;" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tbody>

Zo laat die bij mij de emails zien, terwijl die de emails bij mijn collega WEL goed laat zien, zoals ze bedoelt zijn...

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Word er op zijn zachtst gezegd, er gestoord van.......

/extra info

Als ik kijk onder "Beeld" dan kan ik HTML-bericht (Alt-Shift-H) niet selecteren... Ik krijg trouwens wel de nieuwsbrief van de Consumentenbond goed binnen. Zucht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan