Probleem met windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinkelbel

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
79
Hallo Forum
Als ik een mail wil versturen krijg ik onderstaand bericht, ik heb al twee keer mijn acount opnieuw ingevoerd maar dat helpt ook niet.
wie kan mij helpen



Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u contact op met de serviceprovider voor e-mail.

Het geweigerde e-mailadres was mailto:info@djoser.nl. Onderwerp 'Djoser informatiedag aanvraag', Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '501 <mailto:info@djoser.nl>: "@" or "." expected after "mailto"', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 501, Foutnummer: 0x800CCC79
 
Hoi,

Wat vul je in, bij het invoeren van je account, in het veld achter SMTP?
 
Bij mij was dat (als gebruiker van hcc) smtp.hccnet.nl. Probeer die mail eens te vervangen voor smtp, dus smtp.home.nl. Misschien werkt het dan wel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan