Probleem met Windows Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

0001fashion

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2010
Berichten
5
Hoi,
(ik ben nieuw hier op het forum!)

Ik heb een probleem met mijn email,
ik heb daarnet een nieuwe email ingesteld ik heb heel internet afgezocht
en alles klopt wat ik heb ingevuld
maar toch krijg ik steeds een foutmelding (zie hieronder)

Het verbinding maken met de server is mislukt. Account: 'Windows Mail', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

ik heb totaal geen verstand van dit en ik hoop dat iemand mij kan helpen.:)
ik heb vanalles geprobeerd firewall uitgeschakeld etc niks helpt!:confused:


alvast bedankt!
 
Bij welke internet provider zit je?
 
De mail server gegevens van Ziggo is NIET mail.home.nl maar als volgt:
* Uitgaand: smtp.ziggo.nl
* Inkomend: pop.ziggo.nl

KLIK.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist jou instructies gevolgt
en krijg ik alsnog deze foutmelding :

Het verbinding maken met de server is mislukt. Account: 'Windows Mail', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

wat te doen?
 
Heb je nog een brief van Ziggo waar exact alles op staat?
Meestal is dit een fout in de gebruikersnaam of server instellingen.
Soms moet achter de gebruikersnaam wel @ziggo.nl soms niet.
Soms heb je voor inloggen en internet verbinding maken een ander password dan voor je mail.

Heeft het voorheen wel gewerkt?
 
Dit is de eerste keer dat ik deze mail instel.
want voorheen gebruikte ik altijd hotmail
maar echt alles staat goed ingevuld:confused:
en toch die fout melding
ik kan wel berichten verzenden ( heb getest naar mijn hotmail adres)
wil ik iets terug sturen ontvangt tie geen email..
 
Dan lijkt me een telefoontje naar Ziggo het meest slimme.
Laat maar weten wat er fout ging.
 
Dat kan zelfs vandaag nog.
Telefonisch
Vraag, een wens of probleem? Onze klantenservice is iedere dag bereikbaar.
Telefoonnummer

* 1200 vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo (gratis) of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut).
* ma – vr: 08:00 – 22:00 uur
* weekend: 09:00 – 22:00 uur

Kun je hier nog iets mee? KLIK.
Geef een hotmail adres op, en je ontvangt je inlog gegevens.
 
Na even googelen kwam ik deze tip tegen:
Soms is het probleem opgelost als je het email account verwijdert en opnieuw aanmaakt.
Misschien ook voor jou de oplossing.
Kijk anders nog eens even rond op google zoek 0x800CCC0E
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan