probleem met windows-media-player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
geacht forum,

(in de hoop dat dit de goede page is)

ik heb dus ook Vista , maar het volgende doet zich voor

ik heb tune-up geinstalleerd en wanneer ik nu op een mp3 bestand druk om hem af te spelen gebeurd er totaal niets meer.
eerder ging dan vanzelf de Windows media player opstarten en speelde het mp3 bestand af.
in het menu van de re muisknop staat wel een andere player die ik heb geinstalleerd maar ik wil de windows media player als standaard player hebben.

kan ik dit zelf doen ? en waar en hoe doe ik dat ?

met vr dank willem blaas

je kan windows media player gewoon als standaard instellen

door rechtermuisknop op je mp3 bestand kies voor openen met en dan standaard programma selecteren

kies dan voor windows media player en zet een vinkje onderin voor dit type bestand altijd openen met dit programma

kan ook rechtermuisknop en dan eigenschappen kiezen en het programma wijzigen

bedankt voor het meedenken, maar dat dus uitgevoerd maar het blijft ernstig stil op mn scherm hij doet dat zo dus niet.
wanneer ik wmp normaal opstart in de dir doet hij t wel , alhoewel ik dat dan ook moet openen in het menu met "als administrator" terwijl ik maar 1 account heb en dat is de administrator, ook wel apart, dat was voor dat Tune-up was geinstalleerd ook niet.
zou er dan toch een link kunnen zitten ?

bedankt voor zover met groet

Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dan dat je probleem in tune up zit
ik gebruik dat programma niet dus kan je daar ook geen hulp in bieden
kijk even tune up na of er opties zijn om het aan te passen
misschien als je het verwijderd is het opgelost
als dat niet het geval is dan installeer je het gewoon weer opnieuw

voor de rest weet ik het ook niet ....
want normaal moet het gewoon op de manier zijn op te lossen die ik aangaf

Laatst bewerkt:
en waar kan ik de vraag op opgelost zetten ?

boven aan je eerste post in de blauw balk als het goed is kan je de vraag op opgelost zetten

mag ik vragen hoe je het heb opgelost ? ( is namelijk handig om te weten als er andere mensen met hetzelfde probleem zitten )

heb je tune-up verwijderd of heb je de instellingen gewijzigd ?

ben bezig met bu van tune-up terug te zetten en heb de vraag in een andere vorm over de "administator" neergezet

ben bezig met bu van tune-up terug te zetten en heb de vraag in een andere vorm over de "administator" neergezet

met teruggaan is het gelukt, hij doet t weer normaal en het heeft te maken met visualisatie van schermen ed ???? hij doet dus meer volgens mij.
maar toch bedankt.

geen probleem ... mooi om te horen dat het is opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan