probleem met windows systeem 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

silverfox123

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2012
Hallo,

Ik hoorde van een vriend dat windows een truc had om de computer te vertragen, genaamd systeem32. Nu zei hij dat ik dat ik de computer sneller kon maken door een notepad te openen (ik herinner me niet al te goed wat het precies was) echo.off C//WINDOWS/system32 in die trant dus toen heb ik dat gedaan. Maar mijn computer ging maar langzamer in laats van sneller dus heb ik de file verwijdert en nog een aantal Word documenten van school om hem sneller te maken maar dit alles hielp niks, dus nu zit ik met de brandende vraag of dit te verhelpen is of dat ik een nieuwe laptop kopen moet.
(die vriend gebruikt zelf een Macbook Pro)

Heb ja dan geen backup of een CD van windows of zo en dan repair uitvoeren.:confused:

Laatst bewerkt:
Ja mijn vader volgens mij, is dat echt de enige optie? Want ik durf het niet zo te vragen aan mijn vader(hij is er heethoofdig)

Oh sorry yasin Silverfox sprak eerst over computer en wilt dan een nieuwe laptop kopen. Dat moet je niet doen Silverfox, vraag het dan aan je moeder dat ze die cd rom even leent van je vader. En als je hem lief vraagt dan lukt dat toch wel.

Er is misschien geen cd Noodzakelijk elke laptop heeft van z'n fabrikant een bepaalde system recovery die je bij het opstarten kan opstarten...

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Vertrouw nooit direct op vrienden die beweren dat ze de oplossing voor je hebben, is meestal stoerdoenerij.
Het probleem kan verschillende oorzaken hebben, je hebt malware op je pc, er worden teveel opstartitems geladen waardoor je geheugen volloopt enz.
Geef eens wat meer info over je laptop (merk en typenr.) dan kunnen we je gerichter helpen.

Het is een Toshiba model name: satellite L500-1R3
Part no PSLSOE-06701CDU
Serial number is: Z9513099K

En op mijn computer staat een map genaamd HDDRecovery.
Ik heb hem in 2009 gekocht als het goed is.

dankjewel mamana, ik zit eraan te denken om nu eerst een back up te maken en ik heb nog 7 dvd-r discs kan ik daar een back up mee maken en hoe doe ik dat?

Het is eenvoudiger om aan te geven welk bestand je hebt verwijderd.
Dan kan worden bepaald of dat de oorzaak van je probleem kan zijn.
C:\Windows\System32 is geen bestand maar een map.
Geef dus even aan wat je nu precies hebt gedaan.
Misschien is dan een herinstallatie helemaal niet nodig.

Ik heb de notepad verwijdert en verder documenten van school en programma's zoals picasa etc.

Je bedoeld dat je het programma Notepad hebt verwijderd?
Dat is ten eerste helemaal nergens voor nodig en ten tweede geen oorzaak van je probleem.
Notepad (Kladblok) is gewoon een programma waarmee je tekstbestanden kunt maken en wijzigen.
Het is een standaard programma dat door Windows wordt meegeleverd.

Laatst bewerkt:
En zijn we dus terug bij mijn vorige vraag: WELK bestand?
De naam van het bestand dus.

Ok dan. Dat is geen standaard bestand van Windows.
Heb je dat bestand ook uitgevoerd door erop te dubbelklikken?
Weet je nog wat er in stond?

@ echo off del C:\\WINDOWS\system32
Dat stond er en dan bij opslaan als all files selectreren.

Die regel doet niets bij het uitvoeren, die zal alleen een foutmelding geven.
Ik heb dus nog steeds niets gezien dat je PC trager zou kunnen maken of waarvoor een herinstallatie nodig zou zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan