Probleem met Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josbond

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
Berichten
3
Beste mensen, ik zit al een paar dagen met een probleem met de windows update service op mijn computer. Ik heb windows vista Home Premium, maar windows update wil maar niets installeren. er komt dan een foutmelding met de cijfers: 80246008. wat moet ik hier aan doen? weten jullie iets? iemand met dezelfde ervaring? Ik heb al verscheidene dingen geprobeerd zoals dit:

Windows Update: fout 80246008

U kunt deze stappen alleen uitvoeren als u bent aangemeld als beheerder.

Wanneer fout 80246008 van Windows Update wordt weergegeven tijdens het downloaden van updates, moet u mogelijk instellingen van de Background Intelligent Transfer-service (BITS) of de Windows Event Log-service wijzigen en vervolgens elke service opnieuw starten.

De Background Intelligent Transfer-service (BITS) wijzigen of opnieuw starten
Klik hier om Systeembeheer te openen.

Dubbelklik op Services. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Klik met de rechtermuisknop op de service Background Intelligent Transfer Service (BITS) en klik vervolgens op Eigenschappen.

Controleer op het tabblad Algemeen naast Opstarttype of Automatisch (vertraagd starten) is geselecteerd.

Controleer bij Status van service of de service is gestart. Als dat niet het geval is, klikt u op Starten. <------ en DIT punt lukt bij mij niet. als ik op starten druk, krijg ik de volgende melding:
Kan de Background Intelligent Transfer Service-service op Lokale Computer niet starten. Fout 2: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Wat moet ik hiermee? weet iemand hier iets op?

Alvast Bedankt.
 
Dit is precies hetzelfde wat ik hiervoor al genoemd, maar dan in het engels. de laatste stap brengt me in de problemen en krijg ik steeds die melding als ik op starten klik.
 
Het probleem is nog steeds niet opgelost. ik denk dat het probleem ligt bij de Background Intelligent Transfer Service, die niet wordt gestart en ik denk dat dat komt doordat ik dit bestandje niet heb: C:\Windows\System32\svchost.exe -k netsvcs

hoe kan ik hier aan komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan