Probleem met Windows XP Home

Status
Niet open voor verdere reacties.

KENVAN

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2006
Ik wou Windows Media Center Edition 2005 installeren op mijn PC.Toen de installatie voltooid was moest ik de computer opnieuw opstarten,ik herstarte de PC maar krijg telkens een foutmelding:Windows bericht:Het systeem is niet volledig geïnstalleerd.Voer setup opnieuw uit.
Hierdoor wil Windows XP Home Edition niet meer opstarten.

Kan iemand mij helpen ?

Laatst bewerkt:
En? Al geprobeerd de installatie opnieuw te starten?

En wilde je MCE over HE heenzetten?

Welkom op HelpMij, KENVAN !

Probeer eens te starten in veilige modus, door tijdens het opstarten met rustige regelmaat op F8 te drukken.
Als opstarten in veilige modus werkt, kun je wellicht de software die de problemen veroorzaakt de-installeren.

XP_PC zei:
En? Al geprobeerd de installatie opnieuw te starten?

En wilde je MCE over HE heenzetten?

Heb al geprobeerd op te starten met de windows xp opstartcd maar dan komt er op het scherm druk op een toets om de computer met de cd-rom op te starten,ik druk op de enter toets maar er gebeurt niets en krijg opnieuw dezelfde foutmelding.

KENVAN zei:
Heb al geprobeerd op te starten met de windows xp opstartcd maar dan komt er op het scherm druk op een toets om de computer met de cd-rom op te starten,ik druk op de enter toets maar er gebeurt niets en krijg opnieuw dezelfde foutmelding.

Welke Windows CD gebruik je dan? Home Edition of Media Center Edition?
Probeer Paul-RT zijn methode eens.

Paul-RT zei:
Welkom op HelpMij, KENVAN !

Probeer eens te starten in veilige modus, door tijdens het opstarten met rustige regelmaat op F8 te drukken.
Als opstarten in veilige modus werkt, kun je wellicht de software die de problemen veroorzaakt de-installeren.

Heb dit geprobeerd maar het werkt ook niet.

XP_PC zei:
Welke Windows CD gebruik je dan? Home Edition of Media Center Edition?
Probeer Paul-RT zijn methode eens.

De home edition cd en de methode van Paul-RT werkt niet.

Heb eens geprobeerd om op te starten met mijn Norton antivirus 2006 cd en dat lukt wel,maar dan moet ik kiezen tussen:

1)Boot from Hard-drive
2)Boot from CD-Rom

Enter your choice: 1

Het probleem is dat ik die 1 niet kan veranderen in een 2 waardoor hij dus altijd Boot from Hard-drive kiest en dan heb ik opnieuw dezelfde foutmelding.

Hoe kan ik dit oplossen ?

Heb je een USB toetsenbord?
Probeer dan eens een PS/2 te gebruiken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan