Zoals zovelen heb ik vandaag wat problemen door de AVG update.
Ik zit nu met een bijkomend pobleem: Als ik opstart met CD kom ik niet in het scherm waar ik ofwel Windows kan installeren met ENTER ofwel de repairconsole kan oproepen met R.
Ik krijg een scherm dat normaal pas later bij het installeren te zien zou moeten zijn, met deze tekst:
Windows XP Home Edition Setup
======================================
De volgende lijst geeft de bestaande partities en niet-gepartitioneerde ruimte op deze computer weer.
Gebruik PIJL-OMHOOG en PIJL-OMLAAG om een item in de lijst te selecteren.
# Druk op ENTER als u Windows XP op de geselecteerde partitie wilt installeren.
# Druk op C als u een partitie in niet-gepartitioneerde ruimte wilt maken.
# Druk op D als u de geselecteerde partitie wilt verwijderen.
---------------------------------------------------------------------------
Hiermee kan ik niet veel, aangezien ik vanuit dit scherm mijn bestaande installatie niet kan repareren, en ik kan ook niet bij de repairconsole geraken.
Ik kan niet opstarten, ook niet in veilige modus, dus is er een andere manier om de bestaande instalatie te repareren (als ik vanaf bovenstaand scherm instaleer krijg ik een parallelle instalatie).
Ik zit nu met een bijkomend pobleem: Als ik opstart met CD kom ik niet in het scherm waar ik ofwel Windows kan installeren met ENTER ofwel de repairconsole kan oproepen met R.
Ik krijg een scherm dat normaal pas later bij het installeren te zien zou moeten zijn, met deze tekst:
Windows XP Home Edition Setup
======================================
De volgende lijst geeft de bestaande partities en niet-gepartitioneerde ruimte op deze computer weer.
Gebruik PIJL-OMHOOG en PIJL-OMLAAG om een item in de lijst te selecteren.
# Druk op ENTER als u Windows XP op de geselecteerde partitie wilt installeren.
# Druk op C als u een partitie in niet-gepartitioneerde ruimte wilt maken.
# Druk op D als u de geselecteerde partitie wilt verwijderen.
---------------------------------------------------------------------------
Hiermee kan ik niet veel, aangezien ik vanuit dit scherm mijn bestaande installatie niet kan repareren, en ik kan ook niet bij de repairconsole geraken.
Ik kan niet opstarten, ook niet in veilige modus, dus is er een andere manier om de bestaande instalatie te repareren (als ik vanaf bovenstaand scherm instaleer krijg ik een parallelle instalatie).