probleem met wizard branden xp home

Status
Niet open voor verdere reacties.

yopeka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2005
Berichten
1
Goeiedag
Ik heb een probleem met de wizard branden van xp.
Wilde een bestandje op cd branden via wizard xp,had dit gestart toen ik zag dat er nog iets op de cd/rw stond dus heb het brandproces afgebroken om de cd/rw eerst te wissen,dit kon ik uitvoeren.Sindsdien kan ik via deze wizard niets meer branden omdat ik steeds foutmelding krijg dat cd mogelijk niet meer bruikbaar zou zijn terwijl dit niet het geval is,heb met verschillende cd's geprobeerd zowel gewone als rw,steeds dezelfde foutmelding.Het rare is dat ik via NERO wel alles kan branden dus brander is ok:is lite-on sohw-1633s 16x double layer dvdrw station.
Reeds ondernomen acties:
Eerst via crap cleaner alle overbodige bestanden verwijderd,dan register met crap cleaner en registry mechanic opgekuist,geen resultaat.
Dan systeemherstel naar vroegere datum uitgevoerd,geen resultaat.
Dan driver van schrijfstation verwijderd en gereboot om terug te installeren(automatisch),geen resultaat.
Heb dan gesurfd naar site microsoft naar FAQ niets gevonden.Wilde dan via e-mail ondersteuning van microsoft maar omdat ik een OEM versie van xp home heb kan ik die niet krijgen,men verwijst mij door naar fabrikant HP waar ik ook al een mailtje naartoe heb gestuurd maar geen oplossing dwz volledige systeemherstel van HP maar dan moet ik volledig opnieuw beginnen met configureren natuurlijk en eerst back uppen.Daar komt bij dat ik niet overtuigd ben van deze oplossing.
Volgens mij zit er ergens in het geheugen van de wizard xp branden iets geblokkeerd,dit zou moeten verwijderd worden maar hoe?
HELP ik weet het niet meer
Kan iemand mij helpen AUB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan