probleem met word

Status
Niet open voor verdere reacties.

daanouwehand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2012
hallo,

Ik heb een probleem met word wat jullie vast al vaker gezien hebben, word loopt vast. Ik heb er heel de middag aan gewerkt en vind dit natuurlijk erg vervelend. Het enige wat raar is is dat als ik taakbeheer start dat er staat dat word geactiveerd maar ik kan er niks mee. Weten jullie misschien hoe ik dit bestand terug krijg?

Alvast bedankt.

Doe het eens anders: Start Taakbeheer, rechtsklik op Microsoft Word en kies Naar voorgrond. Laat Taakbeheer gewoon open, sla je document op in Word, en sluit Word af.
Pas daarna evt. Taakbeheer afsluiten.

Tijs.

Ja dat is dus het probleem dat doet hij niet. Er staat dat hij geactiveerd is maar ik kan er niks mee.

a. Reageer eens op wat ik schreef ipv. te herhalen wat je in je startposting schreef? Uit je reactie haal ik helemaal niet of je het geprobeerd hebt zoals ik aangaf!
b. Verder kun je natuurlijk ook zoeken naar bestanden die vandaag zijn aangemaakt en kijk of je daarbij het Auto-save / recovery bestand kunt vinden, zodat je die kunt veiligstellen, mocht je winword.exe als proces alsnog hardhandig willen afsluiten via Taakbeheer.
c. Zou ook handig zijn als je vermeld welke versie van Word het over gaat, want ook daar heb je helemaal niets over gemeld.

Tijs.

Ik heb het geprobeerd zoals jij zei maar dat doet het dus niet want word reageert helemaal nergens op. En het gaat over word 2010.

Ok, eerste wat je gaat doen (zoals ingestipt in b. van mijn vorige posting): Maak een snelkoppeling naar
C:\Users\<jouw-gebruikersnaam>\AppData\Roaming\Microsoft
Dubbelklik erop. Er zou daar een submap Word of Winword of Microsoft Word (kan ook evt. Microsoft Office 2010 heten, bijv.) beschikbaar moeten zijn. Dubbelklik die map.
Kijk wat je aantreft (zet op Detail weergave) en kijk of je een (of meerdere) bestanden tegenkomt die vandaag het laatst gewijzigd zijn. Kopieer die allemaal naar een map (bijv. het bureaublad). Kijk ook in submappen, als die er mochten zijn voor bestanden die vandaag gewijzigd zijn en kopieer ook die naar het bureaublad.
Schiet winword.exe af in Taakbeheer. Volg de stappen die hier staan om te zien of je zónder die kopieën je werk (grotendeels) kunt terughalen.

Tijs.

Fijn dat het gelukt is.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan