probleem met xp installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Louisa

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Ik heb een probleem nl het volgende.. ik wil xp opnieuw instaleren en daar bij gelijk mijn schijf formateren maar ik heb hem laten opstarten vanaf de cd rom en dan krijg ik wel een blauw scherm met met windows instaleren maar hij gaat beneden geen bestanden kopieeren (dat staat altijd beneden bij mij) er staat dus verder niets op het scherm... ik heb het bij een andere computer geprobeerd met de zelfde cd en daar gaat hij dus wel bestanden kopieeren en kan ik later doorgaan met instaleren... ik heb gewoon de orginele cd van windows xp... wie kan mij helpen?
Alvast bedankt Louisa

Heb je soms een "aparte" controller voor je hardeschijven?
(SCSI, Raid, SATA)
Zo ja, dan zal je de driver moeten laten installeren vanaf een floppy.
In het begin van de setup op F6 drukken en de floppy met driver in de buurt houden.
(Wordt onderin aangegeven)

Bedankt voor je reactie op mijn vraag! Kan ik dat ergens nakijken of ik een aparte controller heb en als dit het probleem is kan ik ergens het floppy downloaden die ik dan nodig heb? Alvast bedankt!
Groetjes Louisa

Geef eens de specificaties van je pc op.
Moederbord enz....

Hoi nogmaals bedankt voor je hulp! Mijn moederboord heet ...as rock pe pro ik heb 512 mb pentium 4 2,40 ghz
Groetjes Louisa

Ik heb gelijk gekeken bij die link die je gaf maar eerlijk gezegt is het voor mij een beetje abracadabra en begrijp ik niet wat daar staat... mijn moederboord type is pre pro/S478/L/gift/asrk...
Alvast bedankt again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan