Probleem met XP opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterj

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2005
Berichten
11
Beste mensen mij Windows XP start ''niet op''

Ik zie als laatste het bericht ''hardware configuratie wordt gecontroleerd''

daarna blijf het scherm ''leeg''

De Num Lock led blijft branden !

Zijn er nog mensen die mij een hint kunnen geven......wat moet ik doen om hem weer draaiende te krijgen.
alvast bedankt
 
XP opstart probleem

Een AMD Athlon XP......andere specs weet ik niet meer moet het wel ''ergens'' hebben liggen.....ik zal er eens een uitdraai van maken.
 
Al via F5 of F8 en daar in het opstartmenu van windows gekozen voor laatste confuguratie die werkte geprobeerd?

Eventueel in veilige modus opstarten en een systeemherstel uitvoeren op een datum van voor het probleem.
 
XP opstart

F5 en F8 het blijft het zelfde.
gister heb ik een update opgehaald bij MS.
bij het afsluiten kreeg ik een melding er zijn 51 update's toen heb ik de stekker er uit getrokken dat is natuurlijk niet goed deze uitlog procedure ik vond het vreemd dat ik 51 update's had
 
dat is niet raar, als je automatische update hebt uitgeschakeld, en dan ineens naar microsoft gaat om te updaten.
 
F5 en F8 het blijft het zelfde.
gister heb ik een update opgehaald bij MS.
bij het afsluiten kreeg ik een melding er zijn 51 update's toen heb ik de stekker er uit getrokken dat is natuurlijk niet goed deze uitlog procedure ik vond het vreemd dat ik 51 update's had

Wat blijft hetzelfde? die toetsen zijn er alleen op in het opstartmenu te komen.:confused:
 
dat is niet raar, als je automatische update hebt uitgeschakeld, en dan ineens naar microsoft gaat om te updaten.

ik ging niet naar MS......bij het afsluiten kreeg ik een bericht er zijn 51 update's voor je
toen heb ik hem niet goed af gesloten.
 
xp opstart

Wat blijft hetzelfde? die toetsen zijn er alleen op in het opstartmenu te komen.:confused:

ik kom niet in het opstart menu het scherm blijft leeg met F5 en F8

kan het misschien te maken met mijn NumLock led die blijft branden.

misschien moet in setup wat veranderen......maar wat ?
ik kan wel in de bios
 
Multimediatokkelbord?
Staat er een f-lock toets uit? heeft toch niets met je numlock te maken.

Overigens als automatische updates aanstaat hoef je niet naar de site van microsoft.
 
bij het afsluiten kreeg ik een melding er zijn 51 update's toen heb ik de stekker er uit

Het enige wat je nu nog kunt doen is een herstelpunt proberen door of in veilige mode op te starten of met b.v. ERD commander.
Lukt dit niet dan geef ik je weinig (lees 1%) kans op een herstel van je systeem en zul je serieus een herinstallatie moeten overwegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan