probleem met zoeken op kolom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cindy224

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2011
Hallo,

Ik heb een acces bestandje gemaakt waarin ik een klantenbestand bij wil houden voor een autobedrijfje. Hiervoor heb ik het sjabloon "contactpersonen" gebruikt van acces 2010 en hierin enkele aanpassingen gemaakt. Als ik in de beginpagina "adresboek" een kenteken invoer vindt hij deze niet, terwijl als ik als zoekopdracht een adres of telefoonnummer invoer deze wel gevonden worden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen zodat ik alsnog kan zoeken op kenteken? Graag jullie reactie :)

Groetjes,
Cindy

P.s ik heb geprobeerd het bestandje te uploaden maar dit lukt niet omdat het te groot is.

zonder voorbeeldje wordt dat toch lastig.... Bovendien gebruikt nog niet iedereen hier 2010. Dus als je de db kunt opslaan als 2003 database, dan graag!
Bovendien kun je hem nog comprimeren, zodat hij een heel stuk kleiner wordt, en zippen, wat ook nog eens aanzienlijk scheelt in de bestandsgrootte.
Laatste tip: met WinRar kun je het bestand nog splitsen in brokken van 100kB, die je vervolgens wel los kunt uploaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan