• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met zoekwaarde!

Status
Niet open voor verdere reacties.

monty1a

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Ik heb een probleem met zoeken

Ik heb een tabblad K (1) met een formulier met ingevulde gegevens zodra ik een nieuw formulier wil maken kan ik dmv een macro een nieuw tabblad(formulier) aanmaken deze krijgt automatisch de naam K (2) en zo volgend. Dit kan oplopen tot K(100).
Nu wil ik op het tabblad “Planning” de gegevens volgende gegevens
In cel A47 de gegevens van K (1) J9 en B47 de gegevens van K (1) F868
Mocht het volgende tabblad K (2) aangemaakt hebben moeten dezelfde cellen worden ingevuld in regel A48 en B48 en zo volgend.

Ik hoop dat het duidelijk is, want het bestand waar het om gaat bevat wat gevoelige gegevens.

Alvast bedankt!

Gevoelige informatie kan verwijderd worden, of je kan een representatief voorbeeldje maken lijkt mij...

Desalniettemin denk ik dat je zoiets zoekt:
Code:
A47: =INDIRECT("'K ("&RIJ()-46& ")'!J9")
B47: =INDIRECT("'K ("&RIJ()-46& ")'!F868")

Zet deze eens in A47 en B47 en trek door naar beneden zover als nodig:
Code:
=ALS.FOUT(INDIRECT("'K("&RIJ()-46&")'!J9");"")
=ALS.FOUT(INDIRECT("'K("&RIJ()-46&")'!F868");"")

Zelfde als AlexCel hierboven, maar met controle erin of de sheet al bestaat:
voor A47 en verder:
Code:
=IF(ISREF(INDIRECT("'K("&ROW()-46&")'!J9"));INDIRECT("'K("&ROW()-46&")'!J9");"")

Als ik die cellen door trek dan doen de volgende cellen niets?
Volgens mij moest ik dan iets extra doen, maar weet niet precies wat!
Als ik hem nu doortrek krijg ik in de eerste rij netjes het resultaat, maar in de volgende krijg ik een fotmelding!

Laatst bewerkt:
Sorry, weet al wat het probleem was... er stond een extra spatie tussen de K en (2).
Nu werkt het ..
Thanx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan