Probleem met zon beetje alle spellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

constructbot

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Hallo iedereen,

sinds een paar maanden krijg ik, als ik bijv. een spel speel dat 3d is , ontzettend last van rondvliegende zwarte stipjes en vierkantjes over het scherm. Dit is zeer vervelend.
Ik dacht zelf dat het waarschijnlijk aan mijn videokaart ligt, maar is dit ook op te lossen?

Jim

Laatst bewerkt:
Je kunt proberen de nieuwste driver te installeren, maar ik gok dat het een overlijdende videokaart is. Software (oude drivers) gaan namelijk niet zomaar "opeens" kapot. Het kan uiteraard wel, maar ik acht de kans klein.

hmm, drivers werken niet want die heb ik al heel lang geleden gedownload.
Nu heb ik zelfs als ik warcraft 3 speel(*kuch*)dat mn pc zwart beeld aangeeft en het geluid steeds vastloopt en om de seconde herhaalt.

BTW mijn videokaart is een radeon 9250

Je kan het beste je drivers updaten, of als je al de nieuwste versie hebt kan je die beter opnieuw downloaden.
check ook eens of je video kaart niet te heet wordt, dit kan je check met bijvoorbeeld SpeedFan.
Laat ook eens je virus scanner je pc scannen op virusen.
en als je games langzaam gaan probeer dan eens CCleaner.

Het is mischien veel wat ik allemaal aanbeveel, maar het zou kunnen werken ;)
Veel Geluk.
Van Mastaglazy:cool:

Je kan het beste je drivers updaten, of als je al de nieuwste versie hebt kan je die beter opnieuw downloaden.
check ook eens of je video kaart niet te heet wordt, dit kan je check met bijvoorbeeld SpeedFan.
Laat ook eens je virus scanner je pc scannen op virusen.
en als je games langzaam gaan probeer dan eens CCleaner.

Het is mischien veel wat ik allemaal aanbeveel, maar het zou kunnen werken ;)
Veel Geluk.
Van Mastaglazy:cool:

beste mastaglazy,

het werkt, het is waarschijnlijk een oververhittingsprobleem want als ik de pc buiten de kast waar hij in staat zet, blijven mijn spellen gewoon draaien.
bedankt!(y)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan