Probleem met zootycoon 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

FalconHorus

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2010
Hallo allen,
Ik wil na een tijdje weer eens zootycoon 2 spelen, omdat ik een nieuwe computer heb gekregen, nou heb ik hem wel op een ander computer staan(een Windows XP), maar daar speelt iemand anders zootycoon al en ik wil hem graag ook op mijn eigen PC(een windows Vista), maar nu is er een probleem:

Ik heb het spel al geheel geinstalleerd, maar ik kan het niet spelen op MIJN computer!:mad::( Er staat het volgende:

Niet genoeg ruimte gevonden, je hebt 256 MB nodig om te kunnen spelen(0 MB aangetroffen)

Klik hier voor meer informatie(dan verschijnt er een lees-mij bestand over zootycoon 2, maar ik kan nergens dit probleem vinden)

1024M n nVidia (0x0646)
Speakers(RealTek High Def (0x0888)

Het rare is ook dat ik zeker ben dat ik genoeg schrijfruimte heb(heb ik zelf nog bekeken) maar het lijkt of het spel daar helemaal niet op reageert....

kan iemand mij hiermee helpen

mvg,
FalconHorus

opnieuw installeren, als het niets help: er bestaat nog steeds iets als updates hee ^^

ik heb het al meerdere keren gedeínstaleerd en weer opnieuw geinstalleerd, maar helaas lukt dat niet

wat voor een update dan precies? sorry maar ik ben niet zo goed met dat soort zaken

updates van het spel, die je hier onderaan kan vinden.

als dit niet help, zou ik proberen om dit spel in een compatibiliteitsmode uit te voeren.
in vista weet ik niet precies hoe dit moet, maar ik denk dat je dit kan doen door rechtermuisklik - eigenschappen - compatibiliteitsmodus te doen, en in de dropdown lijst windows XP aan te klikken

Is dit probleem nu al opgelost, want ik heb juist hetzelfde voor en het lukt me ook niet :(

Welkom,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen en daarnaast stamt het topic uit het vorig jaar.

Graag je eigen vraag plaatsen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan