Probleem microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flintt

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
Heb met vista het volgende probleem met mijn microfoon.

Me audiodrivers werken prima, alleen om mijn microfoon te installeren lukt niet. Hij heeft geen reactie maar als ik bij advanced speed options (control panel--> sound--> recording--> configure) een setting verander vind hij hem wel. Ik verander de audio input settings waardoor me microfoon wel werkt.
Het probleem is echter als ik hem dan opnieuw ga testen geeft hij een foutmelding. Zou dit probleem verholpen zijn met een andere driver?

Foutmelding: the wizard could not start. Dan moet ik me audio opnieuw controleren. Zet ik die setting weer terug dan geeft hij die foutmelding niet meer maar werkt mijn microfoon niet meer...

Ik weet niet wat een Jack is, ik zie wel staan. Jack Inormation: No Jack Information Available.

Alvast bedankt voor de reactie

haha ohw sorry, dat is inderdaad wel beetje domme vraag.

Ik heb een jack!

Het probleem is echter als ik hem dan opnieuw ga testen geeft hij een foutmelding. Zou dit probleem verholpen zijn met een andere driver?
Waarom test je hem opnieuw dan?

Een jack is geen plug-en-play en kan dus niet gedecteerd worden.
Werkt de microfoon wel?

Sowieso kijken of je een driverupdate kan vinden. Zeker met Vista.

Driverupdate heb ik al gedaan, die is prima. De reden waarom ik hem opnieuw ging testen is omdat hij het deed met die microfoon. Dus hij werkte. Ik dacht nu moet teamspeak werken, die deed het niet, dus ging opnieuw de microfoon configuren. Dan geeft hij die foutmelding. Als ik die instelling dan weer terugzet dan doet hij die foutmelding niet meer maar dan doet de micro het weer niet.

problem solved... na een tijd ***** is het uiteindelijk gelukt. waren toch instellingen die niet goed stonden! bedankt iedergeval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan