Probleem moederbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rat1972

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2004
Hallo!

Ik kom er echt niet meer uit, vandaar dat ik jullie hulp nodig heb en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb sinds vandaag een nieuw moederboard + proscessor + geheugen.

Aangezien mijn ouwe pctje wel wat krachtiger mocht worden. Ik heb precies gedaan wat er in de uitleg stond, maar er gebeurt helemaal niks.

Het is echt heel vreemd

Wanneer ik de computer aanzet, gaat de ventilator van mijn processor draaien en ook mijn dvd brander + cd lezer/brander starten op. Maar mijn monitor blijft zwart en mijn harde schijft toont ook geen teken van leven.
Wanneer ik de kabel uit mijn videokaart haal, dan geeft mijn monitor aan no signal, dus in feiten heeft ie wel verbindnig met de pc. Wat ook heel vreemd is. Wanneer ik de kabel van mijn harde schijf uit de IDE1 / IDE 2 haalt, dan begint deze wel ineens te draaien. Ik snap er dus helemaal niks meer van.

Het betreft hier overigens over een moederboard van gigabyte uit de P4 Titan sieries type 865PE

en een intel Celeron D processor.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de oplossing...

Alvast hartelijk dank,

Rat

Ondertussen heb ik mijn oude moederbord weer aangesloten om te testen of alles werkt en daar werkt alles gewoon normaal, zodra ik het nieuwe moederboard er alles weer op aansluit gebeurt er helemaal niks..... :eek: :confused:

Geef eens het exacte moederbord type op.
Bijvoorbeeld Ga-8knxp.

Het lag aan de voeding, deze mistte een extra stekker ik de moederboard. (voor de processor, klein vierkant stekkertje) Dus het is opgelost. Topic kan dicht/prullenbak.

Ondanks er weinig respons was, thanx anyway

Sorry, ik had je topic niet meer gezien.:o
Mooi dat het nu wel goed werkt.

geef niet, zo heb ik er ook van geleerd ;)
Ik dacht, hee ik mis wat en toen had ik het door dat het aan mijn voeding lag . :D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Rat1972
Het lag aan de voeding, deze mistte een extra stekker ik de moederboard. (voor de processor, klein vierkant stekkertje) Dus het is opgelost. Topic kan dicht/prullenbak.

Ondanks er weinig respons was, thanx anyway

Mm dit heb ik eens precies hetzelefde gehad, kwam ik ook pas na een uur achter :D

Mijn pc draaide gewoon, maar ik kwam er na een maand pas achter dat ik die vier-polige stekker niet eens had aangesloten.:p

haha, bij mij was ie dus echt dood. Tot ik een nieuwe voeding gekocht had en die vierpolige stekker ingestopt had en nu is het zoef zoef. **** wat is dat ding snel geworden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan