Probleem na computer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

safik19

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Hi,

Ik heb een probleem met mijn computer. Als ik mijn computer opstart en inlog op mijn naam dan krijg ik bureaublad. Tot hier gaat alles goed. Als ik dan op een programma klik bijv. "word of internet explorere" dan reageert mijn computer niet meer. Hij blijft gewoon stil. Ik krijg ook geen internet verbinding en als ik mijn computer wil afsluiten dan reageert mijn computer niet meer. Ook ctrl+alt+del doet het niet..

Weet iemand een oplossing voor deze probleem?

Alvast bedankt,

Safi.

Als het kan probeer windows op te starten in veilige modus ( F8 indrukken voordat windows opstart, meestal gelijk na het scherm / logo van de pc fabrikant ) en probeer in veilige modus te scannen op spyware, virussen of wat dan ook, als je nog moet updaten kies dan " veilige modus met netwerk mogelijkheden " . Hoop dat je hier wat mee kan :)

Als het kan probeer windows op te starten in veilige modus ( F8 indrukken voordat windows opstart, meestal gelijk na het scherm / logo van de pc fabrikant ) en probeer in veilige modus te scannen op spyware, virussen of wat dan ook, als je nog moet updaten kies dan " veilige modus met netwerk mogelijkheden " . Hoop dat je hier wat mee kan :)

Ik heb opgestart via veilige modus dan lukt het wel. Ik heb ook gescand geen virus of spyware. Als ik dan windows weer normal start dan krijg ik probleem. Soms start hij goed maar meestal zit hij vast. Als ik dan mijn computer 10 keer opstart dat reageert hij 9 keer niet.

Heeft iemand een andere oplossing voor deze probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan