probleem na installatie SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

katja en marco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2004
Berichten
2
Na de installatie van SP2 moest ik de computer restarten,eenmaal terug was er alleen mijn buro-achtergrond zonder iconen/taakbalk enz.....te zien.Een tijdje later via taakbeheer het account afgemeld,waarna alles weer in de normale situatie verkeerde.Nu moet ik deze handeling iedere keer doen om mijn buroblad met alles erop en eraan te verkrijgen .Wie weet wat te doen.Ik heb het gevoel dat het iets met het gebruikersaccount te maken heeft.groet marco.
 
Je had er geen programma opstaan als style xp oid om achtergrond enz aan te passen?
 
BesteBas,
Dankje wel voor je snelle reactie,ik weet alleen niet wat je hiermee bedoeld,wat dat betreft ben ik een echte leek.Kun je dit makkelijker/duidelijker uitleggen a.u.b.Je ziet na opstarten computer alleen het landschap van windows xp.
 
Heb je misschien een programma geinstalleerd op bijvoorbeeld de achtergrond, en kleuren, geluiden e.d. automatisch aan te passen. Deze werken namelijk niet altijd samen met XP2 (heb ik zelf gehad)

Verder kun je even kijken bij account beheer of er eventueel een gast account is (en deze verwijderen) en wat voor account je zelf hebt (moet eigelijk administrator,beheerder zijn)

Ik hoop dat je er iets aan hebt, iets anders zou ik zo snel niet weten!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan