Probleem na opgestarte win7!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmolenaar

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2015
Hallo mede pc gebruikers,

Ik heb sinds een half jaar ongeveer een heel raar verschijnsel en ik kan er maar niet uit komen!
Mijn computer nadat hij windows heeft opgestart loopt een soort van vast, ik kan verder dan bijv wel google chrome opstarten.
Maar op het moment dat ik dan een nieuwe tabblad aanklik, en weer terug wil switches naar het vorige tablad dan klikt hij die weg.
Maar als ik dan me eigen afmeld en weer aanmeld dan doet alles het wel normaal!
Verder heb ik ook op zoektermen gezocht maar niks erover kunnen vinden, ben ik nou de enigste met dit probleem?
Mijn laptop begint het namelijk ookal te krijgen, en om heel eerlijk te zijn wordt ik er echt naar van gewoon!

Iemand met een oplossing hier? dat zou ik echt heel erg fijn vinden.
Normaal gesproken werkt de start menu ook niet dan moet ik in taakbeheer menu en dan pas werkt start weer!
p.s. windows opnieuw installeren heeft geen zin want ik heb hiervoor win 8.1 gehad en deedt ie het nog veel erger.

M.V.G. Jeffrey Molenaar

Laatst bewerkt:
Wat meer informatie zou wel handig zijn om te kunnen proberen met je mee te denken in de richting van een mogelijke oorzaak en nog belangrijker, een oplossing daarvoor.

Je schrijft : "....een soort van vast". Betekent het dat je ook geen Officeprogramma's zoals Word, Excel etc. etc. kunt draaien en / of andere dingen zoals foto's bekijken in de verkenner, filmpjes afspelen van hdd, of betekent het dat alleen bij het daarna opstarten van het internet middels je browser het ".... een soort van vast......" voorkomt?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord gast0225,

Nou het is niet zo heel makkelijk uit te leggen ik heb namelijk af en toe dat mijn start het wel doet, dus dan doet de rest het ook.
Maar ik heb het vaker dat mijn start het niet meer doet en dan doet de rest van de programma's het ook niet.
Als dat het geval is ga ik dus in mijn taakbeheer en er weer uit, dan doet alles het verder maar doet chrome het nogsteeds vaag.
En als ik me dan weer afmeld en opnieuw aanmeldt dan doet alles het wel weer normaal zoals het hoort.

Het is dus heel moeilijk uit te leggen waar het probleem zich bevindt.

Waar ik naar op zoek ben is het antwoord op de vraag of de computer in zijn totaliteit 'vreemd' doet, dan wel dat het (alleen maar) een internet (browser) gerelateerd probleem is.

Hij doet na het opstarten vaak niks meer dan alleen mn muis bewegen en rechtermuisknop kan klikken, verder doet ie vaak niks meer ook programma's die dan niet meer werken etc etc.
Maar zoals vandaag deed start het enzo weer wel en doet chrome het weer vaag maar kan zo weer zijn dat hij morgen het weer niet doet.

Sorry, ik kan er vooralsnog niks mee. Ik vermoed niet ernstigs, doe eens systeemherstel naar een datum van VOOR je problemen.

Bedankt voor alle hulp die je hebt geprobeert aan te bieden gast0225!
Het probleem is namelijk al opgelost, ik heb mijn gaming mouse eruit getrokken en een andere muis gepakt en voila geen problemen meer.
wat blijkt nou is mijn driver van de muis niet lekker met windows.

Maar in iedergeval bedankt voor het lezen van deze thread, en voor alle hulp die je aangeboden hebt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan