probleem na schoonmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

hupseflupse

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
goedendag mensen!
ik heb een heel vervelend probleem,
eens in de zoveel tijd download ik even een schoonmaakprogramma om mijn pc een beetje op te schonen, gister dus ff spy sweeper gedownload, werkte allemaal perfect MAAr toen k vanochtend de pc weer opstartte krijg je na het laden meteen een blauw scherm met een of andere foutmelding en dat ik weer moet rebooten maarja dat helpt ook niet..
dit heb ik eigenlijk elke keer als ik allemaal rotzooi weggooi (spyware,adware,trojans,virusjes,) en meestal doet ie het weer als ik beetje ga klooten met de bios instellingen ofzo maar das ook niet goed.. wat is nou het probleem en wat is de oplossing??

alvast bedankt
gerrit

Geplaatst door hupseflupse
toen k vanochtend de pc weer opstartte krijg je na het laden meteen een blauw scherm met een of andere foutmelding

En die een of andere foutmelding is/was?

hmm ja dasd wel zo makkelijk natuurlijk :P k zit nu op mn werk, moet ik maar even kijken als ik thuis ben

kijk dit bedoel ik dus.. nou kom ik thuis doet dat ding het weer.. ik snap er helemaal niks meer van, mischien moet ik eens echt alles eraf gooien

nou als iemand nog weet wat het is dan mag ie het zeggen anders kan dit topic wel dicht

kijk dit bedoel ik dus.. nou kom ik thuis doet dat ding het weer.. ik snap er helemaal niks meer van, mischien moet ik eens echt alles eraf gooien

Dat ding doet het weer?:8-0: Wat? Geeft de computer de foutmelding opnieuw, of 'doet hij het weer' in die zin dat hij weer naar behoren werkt?

nou als iemand nog weet wat het is dan mag ie het zeggen anders kan dit topic wel dicht

Als je de betreffende foutmelding nu even vermeldt, dan weet vast wel iemand iets.

Met SpySweeper heb ik geen ervaring, maar maakt dat programma geen back-ups aan? Dat doen dergelijke programma's in de regel wel, dus kijk even of je misschien back-ups kunt terugzetten.
Wil je vervolgens weer spyware verwijderen, doe dat dan met Ad-Aware of Spybot - Search & Destroy en maak indien nodig gebruik van de diensten van onze expert.

nee hij doet het weer in de zin van 'hij is weer in orde'
die foutmelding kan ik dus niet meer zien, dus word wachten tot de volgende keer, die er vast wel komt.
ik heb trouwens mijn hijackthis log gepost dus ff kijken wat daar uit komt rollen :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan