probleem na systeemherstel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Migil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Migil

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Ik heb onlangs mijn computer terug gezet naar een herstelpunt mbv systeemherstel, maar hierna kan ik mijn foto's niet meer openen die onder Mijn Afbeeldingen staan. Ik zie de thumbnails nog wel maar als ik op een afbeelding klik krijg ik telkens:

''Geen voorbeeld beschikbaar" of "Afbeelding kan niet worden opgebouwd"..

Ook met andere fotoviewers lukt het niet om de afbeeldingen te openen..
Het gaat hier om honderden vakantie en familiefoto's.. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Dat systeemherstel zorgt ervoor dat je inderdaad naar een eerdere configuratie gaat; en daarmee bestaat ook de kans dat je wat bestanden kwijtraakt. Je kan een herstel systeemherstel weer ongedaan maken. Maar misschien is het beter om voor de zekerheid een programma te laten zoeken naar je foto's die nu 'verdwenen' zijn: http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?language=1 is een voorbeeld van een dergelijk programma; misschien dat ie iets vindt

Dat systeemherstel zorgt ervoor dat je inderdaad naar een eerdere configuratie gaat; en daarmee bestaat ook de kans dat je wat bestanden kwijtraakt. Je kan een herstel systeemherstel weer ongedaan maken. Maar misschien is het beter om voor de zekerheid een programma te laten zoeken naar je foto's die nu 'verdwenen' zijn: http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?language=1 is een voorbeeld van een dergelijk programma; misschien dat ie iets vindt

Wat een berenverhaal!
Systeemherstel, dus teruggaan naar een eerder herstelpunt verwijderd NOOIT je eigen data, zéker niet die welke onder 'Mijn documenten' aanwezig zijn.
Controleer via de verkenner eens hoe groot de fotobestanden zijn in Kb's

De foto's liggen nog steeds allemaal rond de 1000 kB

Ik zie nu ook dat sommige mappen helemaal leeg zijn terwijl die eerst vol stonden met foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan