Ik ben sinds een tijdje bezig met enkele films op dvd zetten. Ik zal even wat meer informatie geven over dit proces: ik download de avi bestanden die ik samen met een srt bestand omvorm tot een dvd. Ik gebruik hier het program winavi video convert voor zodat er een video ts map ontstaat. Vervolgens wilde ik deze map op een dvd zetten en een simpel menu'tje maken, hier gebruikte ik nero vision voor. Het is met een aantal dvds gelukt tot er ineens iets fout ging en nu lukt het met geen enkele dvd meer.
Tijdens het proces van nero vision staat er titels voor uw project maken en schikken. In een klein schermpje staat bezig met toevoegen videobestanden aan project... 78 van 2820 (bijvoorbeeld) dan op een gegeven moment elke keer bij 99 van 2820 komt er een foutmelding: your project already contains the maximum number of 99 titles. Unable to insert any more titles. Als ik dan op OK klik gaat het proces verder: bezig met analyse media-bestanden, even wachten a.u.b.
er staat in een klein schermpje : momenteel vts_01.001 0%
Hier blijft ie op hangen en er gebeut vervolgens helemaal niks.
Hoe kan ik dit oplossen?? er zijn dus eerder wel dvds gelukt maar van het ene op het andere moment kreeg ik steeds te maken met deze foutmeldingen...
Tijdens het proces van nero vision staat er titels voor uw project maken en schikken. In een klein schermpje staat bezig met toevoegen videobestanden aan project... 78 van 2820 (bijvoorbeeld) dan op een gegeven moment elke keer bij 99 van 2820 komt er een foutmelding: your project already contains the maximum number of 99 titles. Unable to insert any more titles. Als ik dan op OK klik gaat het proces verder: bezig met analyse media-bestanden, even wachten a.u.b.
er staat in een klein schermpje : momenteel vts_01.001 0%
Hier blijft ie op hangen en er gebeut vervolgens helemaal niks.
Hoe kan ik dit oplossen?? er zijn dus eerder wel dvds gelukt maar van het ene op het andere moment kreeg ik steeds te maken met deze foutmeldingen...