probleem nero vision

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickie19

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
Ik ben sinds een tijdje bezig met enkele films op dvd zetten. Ik zal even wat meer informatie geven over dit proces: ik download de avi bestanden die ik samen met een srt bestand omvorm tot een dvd. Ik gebruik hier het program winavi video convert voor zodat er een video ts map ontstaat. Vervolgens wilde ik deze map op een dvd zetten en een simpel menu'tje maken, hier gebruikte ik nero vision voor. Het is met een aantal dvds gelukt tot er ineens iets fout ging en nu lukt het met geen enkele dvd meer.

Tijdens het proces van nero vision staat er titels voor uw project maken en schikken. In een klein schermpje staat bezig met toevoegen videobestanden aan project... 78 van 2820 (bijvoorbeeld) dan op een gegeven moment elke keer bij 99 van 2820 komt er een foutmelding: your project already contains the maximum number of 99 titles. Unable to insert any more titles. Als ik dan op OK klik gaat het proces verder: bezig met analyse media-bestanden, even wachten a.u.b.
er staat in een klein schermpje : momenteel vts_01.001 0%
Hier blijft ie op hangen en er gebeut vervolgens helemaal niks.

Hoe kan ik dit oplossen?? er zijn dus eerder wel dvds gelukt maar van het ene op het andere moment kreeg ik steeds te maken met deze foutmeldingen...

Geen flauw idee welke (foute?) optie je in Vision hebt aangeklikt, maar een oplossing zou kunnen zijn om Vision te dé-installeren en daarna weer van Ahead te installeren. Je hebt de fabrikantinstellingen dan weer terug en alles zou nu weer moeten werken.

hoe kom je aan zo veel files
in een gewone video_ts map zullen er eens 20 staan maar dan houd het meestal wel op.

kan je hier eens aan geven wat er in die video_ts map zit die je met winavi video convert gemaakt hebt.
zou je ook eens op een oude dvd kunnen kijken wat er hier in de video_ts map staat

ik heb inmiddels alles van de pc verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer... er stonden ook helemala niet zoveel files in die map hoogstens 3 of 4 bij een lange film. maar goed voorlopig is het dus opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan