Er is een probleem ontstaan met de netwerkverbinding. De Apple zit op een Microsoft 2003 Server en tot op heden werkte alles goed totdat we een nieuwe internetverbinding kregen.
Mijn netwerkverbindingen werken op zich goed. Kan gewoon op het netwerk, m'n email via Exchange binnen halen werkt ook perfect.
Alleen internet werkt helemaal niet. Ik kan geen updates meer ophalen, Safari doet het niet meer en m'n FTP verbindingen ook niet meer.
Ik heb alles naar mijn weten ingesteld, zelfs de proxy-instellingen voor http.
Het rare is dat MsExplorer het wel doet. Die vroeg meteen voor gebruikersnaam en wachtwoord en domein. Toen ik dat eenmaal ingevoerd had werkte internet. Maar de automatische update doet het nog steeds niet evenals de FTP verbinding.
De configuratie-assistent krijgt het ook niet voor elkaar.
In de Safari-browser krijg ik de volgende foutmelding:
HTTP 407 Proxy Authentication Required - The ISA Server requires authorization to fulfill the request. Access to the Web Proxy service is denied. (12209)_Internet Security and Acceleration Server
Technical Information (for support personnel)
Background:_The gateway could not retrieve the requested page.
ISA Server: ntsvrx.bovema-XXintern.lan_Via:
Is iemand bekend met dit probleem of heeft iemand suggesties?
Systeem: Powermac G5, OSX 10.4 Tiger, Safari 2.0, Msexplorer 5.2.
Mijn netwerkverbindingen werken op zich goed. Kan gewoon op het netwerk, m'n email via Exchange binnen halen werkt ook perfect.
Alleen internet werkt helemaal niet. Ik kan geen updates meer ophalen, Safari doet het niet meer en m'n FTP verbindingen ook niet meer.
Ik heb alles naar mijn weten ingesteld, zelfs de proxy-instellingen voor http.
Het rare is dat MsExplorer het wel doet. Die vroeg meteen voor gebruikersnaam en wachtwoord en domein. Toen ik dat eenmaal ingevoerd had werkte internet. Maar de automatische update doet het nog steeds niet evenals de FTP verbinding.
De configuratie-assistent krijgt het ook niet voor elkaar.
In de Safari-browser krijg ik de volgende foutmelding:
HTTP 407 Proxy Authentication Required - The ISA Server requires authorization to fulfill the request. Access to the Web Proxy service is denied. (12209)_Internet Security and Acceleration Server
Technical Information (for support personnel)
Background:_The gateway could not retrieve the requested page.
ISA Server: ntsvrx.bovema-XXintern.lan_Via:
Is iemand bekend met dit probleem of heeft iemand suggesties?
Systeem: Powermac G5, OSX 10.4 Tiger, Safari 2.0, Msexplorer 5.2.