Probleem nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bboymark

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2006
Hallo,

Ik kon aan een aantal onderdelen komen en kwam zo tot de volgende opstelling.

- Processor: AMD Phenemon x 4 955 BE
- 4 gig ram mhz 1333
- Asrock 870 Exrteme 3
- HD radeon sapphire 6850
- Voeding 600 watt silent coolemaster.
+ Brander harde schijf.

Heb vervolgens alles in elkaar gezet en hij deed het. Heb er een nieuwe windows 7 erop gezet.

Maar toen kwam de volgende problemen. Kleine beeld vertragingen , freezes, Het loopt niet soepel. Dus ik dacht meteen aan drivers. heb vervolgens heel wat drivers getest. Geen resultaat. Vooral met spelletjes spelen heb ik hier last van. Ook opstarten duur allemaal veel te lang met laden (vergeleken oude computer amd 6000 2 g 8600gts op deze computer liep het allemaal soepeler, sneller) Dus had mijn oude videokaart weer geprobeerd liep al iets beter qua graphics.

Maar opstarten duurt echt heel lang voor dat alles geladen is. En als meerdere dingen te gelijk bezig is wordt het helemaal een drama.

Waar kan dit aanliggen? Geheugen? Heb 2x2 gig 1333 erin zitten. Heb de windows memory test gedaan en geen resultaat.

Wie kan mij helpen

Bedankt

ligt eraan hoeveel
sleuven heb je voor RAM geheugen
als je er 4 hebt kun je er 4x2 indoen
heb je 8gb :D

ligt eraan hoeveel
sleuven heb je voor RAM geheugen
als je er 4 hebt kun je er 4x2 indoen
heb je 8gb :D

Heb jij wel boven OP gelezen? Met 8gb word niet sneller van . Heb 4 sleuven. Dual channel . daar zit 2x2 gb 1333 mhz in .

Laat ik zo zeggen. Mijn oude computer startte nog sneller op. En kon meer dingen tegelijk zonder freeze van beeld of vastlopen

Laatst bewerkt:
Mod edit

@mckubi: Dit soort reactie's mag je achterwege laten.Derhalve je bericht verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan