Probleem nieuwe voeding

• Onderwerp starter Onderwerp starter IVAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IVAN

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Hallo,

Na het plaatsen van een nieuwe voeding ( oude kapot) heb ik het volgend probleem:

Na opstarten pc blijft hij hangen bij het scherm waar je naar het bios kunt gaan ( press del enz...)
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de usb voeding, want zonder usb aansluitingen start de
pc wel op.... ergens een aansluiting over het hoofd gezien, ik zou niet weten waar...

Iemand een idee???

Alvast bedankt

groeten

Ivan

Hallo Mik,

Heb uw voorstel geprobeerd... maar geen resultaat.
Heb ondertussen ondervonden dat de printer ook geen signaal
krijgt om te printen via usb... raar....maar toch staat printer als
"apparaat werkt correct"

Gr

Ivan

Ps : nieuwe voeding heeft ook dezelfde wattage nl 750 Watt

Wat was precies het probleem met je vorige voeding? Ik bedoel, deed hij helemaal niets meer? Er kan n.l. ook iets aan de hand zijn met je moederbord.

Inderdaad, voeding deed helemaal niks meer....( pc zo dood als een pier). na aansluiting nieuwe, terug leven in de
brouwerij, tot aan het probleem, ben nu bezig op deze pc en alles is ok, uitgenomen krijg ik aan geen kanten de printer
aan de praat.. krijgt geen signaal via usb heb alle aansluitingen geprobeerd, maar geen resultaat

Gr

Ivn

Je hebt de usb-controllers toch weer aangezet in het Bios hoop ik en gesaved middels F10?
Doe anders eens het volgende: windowstoets + r >typ>msinfo32>enter en kijk in het linkerdeelvenster bij "conflicterende apparaten" o.i.d. (klik dat aan) en kijk wat daar staat.

Mik,

Jazeker, terug enabeld geplaatst... merkwaardig , de linksys naar router werkt wel ( ook usb aansluiting)

Probleemapp. zie bijlage

Gr

Ivan

Bijlagen

• Conflict apparaten.JPG
    Conflict apparaten.JPG
    26,7 KB · Weergaven: 19
Ik denk, dat na vernieuwen van voeding er geen drivers voor moederbord
zullen verdwenen zijn, of toch ????

Gr

Ivan

Wat je kan doen is de usb stuurprogramma's onder apparaatbeheer verwijderen, herstarten en als het goed is wordt de nieuwe hardware door Windows gevonden en opnieuw geïnstalleerd.

Opgelost.............

Heb printer een paar keer aan en uit gezet, tevens een paar keer verandert
van usb aansluiting, en wonder boven wonder , ik kon weer printen.....
Pc een paar keer opgestart met printerkabel aangesloten, en zonder problemen
naar opstartscherm windows... ik hoop dat het zo blijft....

Wat er nu juist gebeurd of verandert is weet ik niet, in ieder geval
wens ik iedereen te bedanken voor de suggesties.....

Groeten

Ivan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan