Probleem Nvidia 9400GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

ManaaNL

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Berichten
6
Ik heb laatst een Nvidia 9400GT PCI-Express 2.0 512mb videokaart gekocht. De videokaart had een betere voeding nodig, namelijk minimaal 300W. Ik had vervolgens een voeding van 450W gekocht. Hiernaast heb ik ook nog een Buffalo 2 GB DDR-400 ram geheugen gekocht.

Ik had de videokaart geïnstalleerd met de drivers enz. Maar op het scherm zie ik soms vage horizontale strepen, bij mijn oude videokaart had ik die niet. Ik weet zeker dat ik de oude drivers had verwijderd en daarna pas de nieuwe heb geïnstalleerd. De videokaart zou goed moeten lopen, maar als ik bijvoorbeeld bij het Nvidia Control Panel kijk en vervolgens naar de 3D settings ga. Dan zie je het Nvidia logo in 3D rondraaien, maar in mijn geval zie ik allemaal strepen uit het logo komen. Hij kan blijkbaar 3D niet goed weergeven, dus games hebben ook geen zin om te spelen. Hij loopt nogal sloom trouwens. Ik wil nu weten hoe ik mijn videokaart goed kan laten werken en dat het 3D Nvidia logo er gewoon normaal uitziet.
Hopelijk is er een oplossing.:confused:
 
Laatst bewerkt:
Zie je in de bios / opstartscherm ook alterlei strepen, of is het alleen in windows?
 
Nee, niet in de BIOS. Maar als je het opstartscherm krijgt van windows, dan zie je soms wel strepen en aardig vaak als windows gewoon draait, bijv. bureaublad, internet etc. Wat wel raar was, dat had ik nog niet gezegd. De eerste keer dat ik naar het Nvidia Control Panel ging en toen naar de '3D settings'. Toen zag ik zeg maar de helft van de 3D afbeelding met allerlei vage 3D strepen. Maar daarna had ik mijn ram geheugen anders geplaatst en toen was opeens de hele 3D afbeelding met allerlei vage strepen. Dus kan het zijn dat het aan mijn ram geheugen ligt? Niemand die het weet?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan