Probleem Nvidia GT230

Status
Niet open voor verdere reacties.

shavannah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Hallo allemaal

Ik heb sinds een kleine week een nieuwe pc met een 23,6 inch scherm.
na het opstarten gaat de installatie automatisch.
na het installeren start hij opnieuw op en houd een blauw scherm en doet niks meer.\
Ik kan wel horen dat het bureaublad opgestart is, maar verder niks, kan ook niet op ctrl+alt+del klikken. installeer ik hem van cd gaat het helemaal goed maar is de schermresolutie laag. de nvidia staat er dan ook niet op, maar heb dan tenminste beeld.

haal ik de driver van de cd of van het net of laat hem door een driverhecker zoeken en installeren begint het hele verhaal opnieuw.
Hij wil op 1 of andere manier gewoon die videokaart niet accepteren.heel soms zo spontaan doet hij het eens een keertje en geeft dan de juiste resolutie en goed beeld, maar dan heb ik het over 1 op de tig keer. en na een herstart is het weer mis.
heb wel steeds tussen de instalatie van de drivers door driversweeper gebruikt zodat het wel steeds een frisse installatie van de driver werd.
weet iemand raad of herkent iemand dit probleem.

kun je wat meer vertellen over wat er in je computer zit dan kunnen wij een beter beeld scheppen

opgelost

Hallo,

het is ondertussen opgelost.
werkte al jaren met laptops en dit is weer de eerste vaste pc en was platte beeldschermen niet gewend daarbij.
Mijn fout was dus dat ik zowel de vdi als de vga kabel tussen de monitor en pc had aangesloten.
nu 1 eruit gehaald( de vga) en hij doet het als een trein.
Bedankt voor het meedenken

shavannah

ps, waar kan ik het als opgelost instellen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan