probleem office hellup!

• Onderwerp starter Onderwerp starter esme
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

esme

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Ik heb een paar dagen geleden office xp geïnstalleerd maar hij herkende geen enkele product key dus wou ik een andere installeren, maar nu krijg ik deze er niet meer af. ik krijg een melding die zegt "De I/O-bewerking is afgesloten vanwege het afsluiten van een thread of vanwege een opdracht van een toepassing".
Iemand enig idee wat ik moet doen om hem er toch af te krijgen?
Groetjes Esmé

Krijg je die melding als je in het scherm Programma's wijzigen of verwijderen zit?

Geen veilige modus? Dat meen je toch niet?

hoezo werkt niet? F8, veilige modus. Dat start niet op ofso? Of krijg je na heb aanmelden alleen maar achtergrond te zien? :D
Simon

Geplaatst door esme
Ik heb een paar dagen geleden office xp geïnstalleerd maar hij herkende geen enkele product key dus wou ik een andere installeren, maar nu krijg ik deze er niet meer af. ik krijg een melding die zegt "De I/O-bewerking is afgesloten vanwege het afsluiten van een thread of vanwege een opdracht van een toepassing".
Iemand enig idee wat ik moet doen om hem er toch af te krijgen?
Groetjes Esmé

Hier snap ik iets niet. Van het ogenblik dat je office XP wil installeren, gaat deze al om je Key vragen. Dus is het een verkeerde key, gaat dit niet geinstalleerd worden. Dus staan er ook geen installatie files op je HD
Nog een vraagje. Ik wil geen "mod" spelen, maar waarom zet je dit bij overige software? Trouwens denk ik dat je office XP illegaal is. Mij geen probleem hoor, maar dan moet je de bijhorende key zelf vinden, Daar kunnen wij u niet aan helpen.

Wat betreft je veilige modus: bij het "POST" scherm, druk 3X perseconde de F8 toets, dan kom je in VM.

Wat voor melding krijg je, als je office probeerd te updaten.

Even voor de duidelijkheid Esme.
Je had een download of copy van met OfficeXP.
Tijdens de installatie bleek dat de key niet klopte.

Zoals van vanzwam heel scherp opmerkte is er dan ook niet geinstalleerd maar...........ook daarvoor staat dat programma toch even te rammelen. Is er misschien toch ergens 'iets' gezet.
Heb je bij 'Progr. toegang en instellingen gekeken of er wat te verwijderen viel?

En nog wat...heb je misschien Windows XP? Dan kun je nog terug met systeem herstel (als Windows dat na OfficeXP nog wil doen) Even proberen.

Geplaatst door Elisa
Even voor de duidelijkheid Esme.
Je had een download of copy van met OfficeXP.
Tijdens de installatie bleek dat de key niet klopte.

Zoals van vanzwam heel scherp opmerkte is er dan ook niet geinstalleerd maar...........ook daarvoor staat dat programma toch even te rammelen. Is er misschien toch ergens 'iets' gezet.
Heb je bij 'Progr. toegang en instellingen gekeken of er wat te verwijderen viel?

En nog wat...heb je misschien Windows XP? Dan kun je nog terug met systeem herstel (als Windows dat na OfficeXP nog wil doen) Even proberen.

Boh Elisa, zo cru kwam ik toch ook niet over. Ik sprak tenslotte de waarheid. :D :D

Boh Elisa, zo cru kwam ik toch ook niet over. Ik sprak tenslotte de waarheid.
Neeh, zo bedoelde ik het niet. :D
Scherp opmerken in de zin van zien LOL
Ik had het over het hoofd gezien.

Ik heb dé juiste code maar ik moet hem telkens als ik 1 vd office programma's open weer ingeven. en ik denk wel dat het helemaal geïnstalleerd is.
ik graak wel in mijn veilige modus, waar ik kan daarin niets doen. mijn pijltjes bewegen niet, escape werkt niet etc.

ik geraak wel in mijn veilige modus, waar ik kan daarin niets doen. mijn pijltjes bewegen niet, escape werkt niet etc.
Dan heb je echt een probleem. Anders zou je tijdens het opstarten richting veilige modus kunnen kiezen voor 'terug gaan naar goed werkende instellingen'

Ik kan me haast niet voorstellen dat Office dit voor elkaar heeft gekregen. Realiseer je dat het bij een copie of download ook mogelijk is dat er een virus of trojan op zat.
Die sleutel zegt mij niet zo veel. Die heb ik ook ;)

Je kunt toch nog wel gewoon in Windows komen?
Kun je zo niet terug met systeemherstel?

ik heb mijn computer eergisteren helemaal gescant en er zat niets op :) .
maar ben ik met systeem herstel alles kwijt? achja als dat een oplossing zou zijn..

Je raakt niets kwijt met systeemherstel. Wel de laatste installaties van programma's.
Alleen hoop ik dat Windows dat wil doen met Office.
Ga eens terug naar een datum VOOR het installeren van Office.

ik heb office eergisteren geïnstalleerd en rara welke datum ik alleen kan kiezen...gisteren..
een maand teruggaan lukt me ook niet :confused:

Als je die dag staat met je muis. Zie je dan niet meerdere regels?
Zoals de bijlage laat zien?
attachment.php

Andere vraag....staat er nu nog iets onder Start/Programmatoegang- en instellingen van OfficeXP?

Laatst bewerkt:
ik heb maar 1 dag waar ik op kan klikken en dat is gisteren.
in progtoegang vind ik niets van office

Dan vrees ik dat je nu (in ieder geval met mij) met de botte bijl aan de slag moet.

Klik op start/uitvoeren en typ vervolgens regedit.
Je komt nu in het register.
Klik op bestand en kies voor exporteren.
Je zoekt een plek op die je goed weet terug te vinden en je slaat daar het bestand op als Register 27-08-05
(altijd handig als je eens een register probleem krijgt)

Ga helemaal bovenin staan.
Klik nu op bewerken.
Kies voor zoeken.
Typ nu office in.

Vind het register wat?
Klik nog eens op F3.
Weer wat gevonden?

Vertel dat eerst maar voordat je aan het deleten slaat.

zou je trouwens niet overwegen om windows opnieuw te instaleren of ff de repairmodus te draaien? (als dat wel lukt :D)
kbdoel, als er zulke dingen mankeren is 't best handig om weer helemaal overnieuw te beginnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan