probleem om te downlaoden (ie/firefox)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gaarv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Hallo,

ik heb sinds kort een probleem om te downloaden, zowel vanuit internet explorer als vanuit firefox.

Wanneer ik ie gebruik en een document wil openen of opslaan, krijg ik de mededeling dat het bestand een virus bevatte en verwijderd is. (dit doet hij bij werkelijk álle bestanden). Vanuit mijn mail een worddocument openen in de browser zelf lukt wel.

Wanneer ik firefox gebruik, lukt het wel om de meeste bestanden eerst te openen (bijv. worddocumenten of pdf) en dan op te slaan op mijn pc. Maar als ik ze rechtstreeks wil opslaan op mijn computer, komen ze wel in mijn downloadlijst terecht, maar vind ik niets terug in de map waaronder het zou moeten opgeslaan zijn.

Dit is dus allesbehalve handig.

Zou iemand weten hoe dit komt of wat ik hieraan kan doen?

Bedankt!

Hoi,
Welkom op Helpmij!
Zou het misschien kunnen liggen aan de instellingen van internet explorer.
Bijvoorbeeld dat de beveiliging heel hoog staat.

Welke IE gebruik je?

Bedankt voor het snelle antwoord!

Ik gebruik nu versie 9.0.8112

Daarvoor kon ik wel zonder problemen downloaden, en bij mijn weten zijn de instellingen niet gewijzigd. Al kan ik niet met zekerheid zeggen of de problemen begonnen zijn na een update of niet.
Het vreemde is in ieder geval dat ik ongeveer tegelijk ook problemen ben beginnen krijgen bij het downloaden via firefox. Misschien ligt het probleem dus niet bij de internetproviders, maar ergens op mijn computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan