Probleem onder Administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hardy

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
7
Hallo,

het volgende is het probleem: wanneer ik als een gebruiker ben ingelogd op het Domein werkt mijn toetsenbord overal en altijd. Echter wanneer ik als Administrator op het Domein inlog werkt mijn toetsenbord nergens. Ik kan niks typen, geen letters/cijfers, de F toetsen werken niet enz. Ook branden de lampjes niet.

Alleen als ik een bepaalde toets 5 sec. indruk komt de betreffende letter/cijfer op het scherm en komt er een piepje uit mijn pc. Ik gebruik uiteraard Win Xp Pro in combinatie met een PS/2 Compaq toetsenbord.

Het volgende heb ik al geprobeerd:
* Toetsenbord verwijderd en opnieuw geïnstalleerd in Apparaatbeheer
* De functie "Probleemoplosser" in Windows
* Ander PS/2 toetsenbord geprobeerd

Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt !
 
heb je dat ook als je een remote sessie opstart met je admin?

een policy lijkt me niet de oorzaak. Die moet niet na een aantal pogingen uitgezet worden.
 
Laatst bewerkt:
heb je dat ook als je een remote sessie opstart met je admin?

een policy lijkt me niet de oorzaak. Die moet niet na een aantal pogingen uitgezet worden.
Als ik een remote sessie opstart heb ik dat ook ja. Ik kan dan niet eens mijn inlognaam enz. intypen.
 
dan kan het niet anders dan aan het account liggen!
maar daar was je zelf ook al achtergekomen natuurlijk.

je probeert dan op een client in te loggen?
Lukt het ook niet als je rechstreeks op de DC inlogt?


hmm, ik sla de verkeerde richting op geloof ik, maar als verder niemand anders een suggestie heeft..
Als er zoiets als securtiy settings zou zijn dan zou je niet eens mogen inloggen.
Kun je iets zien in de logfile 'security' ? Er moet zowiezo een melding komen van het inloggen.
 
dan kan het niet anders dan aan het account liggen!
maar daar was je zelf ook al achtergekomen natuurlijk.

je probeert dan op een client in te loggen?
Lukt het ook niet als je rechstreeks op de DC inlogt?


hmm, ik sla de verkeerde richting op geloof ik, maar als verder niemand anders een suggestie heeft..
Als er zoiets als securtiy settings zou zijn dan zou je niet eens mogen inloggen.
Kun je iets zien in de logfile 'security' ? Er moet zowiezo een melding komen van het inloggen.

Het gaat hier om een toetsenbord dat niet werkt, niet om het inloggen..
 
standaard toetsenbord?
Je kunt dus wel gewoon inloggen met je admin account, na het inloggen kun je niets meer met het toetsenbord doen.

Dat heb je alleen met dit toetsenbord onder dit account?
Of lukt het met een ander toetsenbord en je admin account ook niet?
 
standaard toetsenbord?
Je kunt dus wel gewoon inloggen met je admin account, na het inloggen kun je niets meer met het toetsenbord doen.

Dat heb je alleen met dit toetsenbord onder dit account?
Of lukt het met een ander toetsenbord en je admin account ook niet?
Standaard toetsenbord ja. Ik kan inloggen met me Admin account en daarna kan ik idd niks meer doen met me toetsenbord.

Nee ik heb dit met meerdere toetsenborden onder die account.
 
je zegt meerdere toetsenborden.( en niet alle)
het lukt dus wel op sommigen anderen?
(ik vraag even door, wil duidelijkheid hebben dat het dus niet aan het account ligt.)
 
je zegt meerdere toetsenborden.( en niet alle)
het lukt dus wel op sommigen anderen?
(ik vraag even door, wil duidelijkheid hebben dat het dus niet aan het account ligt.)
Nou ik heb 2 andere toetsenborden (PS2) geprobeerd, allebei van HP Compaq ( aangezien we hier op kantoor alleen maar HP Comaqs hebben ) en geen van beiden deed het.
 
ik blijf erbij dat het met je admin account te maken heeft.:cool:
Durf niet te zeggen of het gewoon in het profile zit.
Kan zo 1,2,3 ook niets vinden bij MS.

zet hem anders eens onder het W2000 topic.


update:
ook bij engelse en duitse fora gekeken, niets gevonden. Gooi anders het profiel weg. (dit kan natuurlijk alleen met een ander admin account)
 
Laatst bewerkt:
Nou het is gelukt hoor, het bleek een vinkje te zijn bij de Filtertoetsen. Configuratiescherm-Toegankelijkheidsopties-Filtertoetsen, dat vinkje stond aan..

Tog bedankt voor alle reacties !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan