Probleem ontvangen mail van subaccount MS Office Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2007
Berichten
3
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb bij mijn hostingpakket een hoofdmailaccount en submailaccounts, die ik download (POP3) naar MS Office Outlook 2003. Nu was dit nooit een probleem, maar gisteren kwam ik er opeens achter dat ik waarschijnlijk al een paar dagen lang niet in staat ben geweest om mail te ontvangen van één van de subaccounts - de andere subaccounts (met dezelfde instellingen) doen het wel. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Verzenden lukt trouwens wél, maar ontvangen niet, al geeft Outlook helemaal geen foutmelding. Er komt gewoon in de balk te staan: 'verzenden/ontvangen voltooid', alleen de testmails die ik mijzelf stuur (en de testmails die je krijgt als je bij het configuratiescherm van de emailaccounts op 'accountsinstellingen testen' klikt) komen gewoon niet aan... Weet iemand hier iets van?

Alvast bedankt!

Groeten, ajon
 
Het probleem is inmiddels opgelost, het bleek aan mijn instellingen te liggen: ik had de gebruikersnaam van de hoofdaccount + wachtwoord daarvan ingevuld, in plaats van de gebruikersnaam van de subaccount + wachtwoord. Daardoor gaf hij géén foutmelding (had wel verbinding met hoofdaccount), maar ik kon natuurlijk geen inkomende mails downloaden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan