probleem onvoldoende schijfruimte & winlogon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elixor

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2007
Berichten
23
Hallo,

sinds kort heb ik nogal problemen met de opmerking van windows: onvoldoende schijfruimte vrij op schijf C:. Nochtans had ik paar dagen geleden nog meer dan 8GB free space op mijn c schijf staan. Wanneer ik mijn c schijf check, heb ik inderdaad nog maar 7MB free space erop staan, ook al heb ik deze week niets gedownload en niets geinstalleerd. Ik heb ondertussen Adaware 2007 al laten scannen en deze heeft een data miner ontdekt die ondertussen al weg is. Maar mijn harde schijf blijft in vrije ruimte dalen ook al doe ik niets.
Daarnaast heb ik ook al een tijdje problemen met winlogon.exe. Ik kreeg vaak berichtjes van C++ Runtime Winlogon.exe en het programma winlogon neemt ook heel veel CPU wat hij anders nooit doet.

kunnen jullie mij helpen?
 
Hoeveel ram geheugen heb je in PC.
 
ik heb mar 256MB SDRAM in mijn pc steken
en normaal kunnen het die bestanden van systeemherstel niet zijn, want die functie heb ik afgezet en ik heb nog nooit eerder problemen hiermee gehad. Gisteren heb ik nog 1GB vrij gemaakt op mijn harde schijf en ik ging naar Deze Computer en ik zag het aantal free spaces zo dalen en binnen de 5 minuten had ik terug maar 5MB free space
 
De computer gebruikt deze schijfruimte als swap geheugen = fysiek geheugen.
Gebruik het programma ccleaner om al je teidelijke internet bestanden en cookies te verweideren dit scheelt al veel ruimte
ik had namelijk gister dit probleem ook heb nu ondertussen me PC opnieuw geinstaleerd

ps. hoe groot is je hardeschijf
 
heb ccleaner ook en gebruik het al een hele tijd, ik heb het nog eens laten scannen, maar ik kon maar 5MB deleten
mijn hd is 40GB en had eergisteren nog zo'n 8GB free space
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan