Probleem oplossing voor het installeren van Vista SP 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieternell

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
De topic is gesloten, maar ik blijf tobben met het probleem.

De oplossing die Tom doorgespeeld kreeg heb ik toegepast. Ik heb getracht SP 1 te installeren in de veilige modus.Echter........ het lukt niet, Ik krijg de foutcode: Ox80070002.zie En er wordt verwezen naar go.microsoft.com/fwlink/?linkId=101139.

Van deze link word ik niet wijzer :confused: Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?

Met dank en vriendelijke groet,
Pieternell van de Velde.

Sp 1, zie het nut er niet van in, heb op xp sp2 ook nog nooit een update gepakt, heb nooit ergens last van gehad 8 jaar lang. Naar mijn mening is het allemaal overdreven, ik kom bij veel mensen thuis om de computers te installeren en daar hebben ze vaak alle updates maar wel de pc vol met spyware, nooit geschoont etc
If it aint broke, don't try to fix it lijkt mij.

http://forums.zita.be/showpost.php?p=1959759&postcount=16

http://support.microsoft.com/search/default.aspx?query=Vista+Service+Pack+1&mode=r&catalog=LCID=1043

Laatst bewerkt:
sp 1 voor vista is wel fijn het scheelt wel wat in snelheid,

Wat erbij komt

Wat is dan zo fijn aan sp1 en wat zijn de voordelen

Dank voor jullie reacties. Ik ga een en ander nalezen en uitproberen. Eerst er even tussenuit voor vijf dagen . Ik zal jullie laten weten of de installatie dan wel gelukt is.

Groet, Pieternell.

ok, we horen het dan nog wel :thumb:

@loloko: de snelheid is wel best wat verbeterd bij bijvoorbeeld het kopieren van bestanden van de ene partitie naar de andere.
Ik zit toch gemakkelijk aan 20mb/s wanneer het misschien 5mb/s was voordien.

anderen bemerken wat extra opstartsnelheid maar sp1 heeft ook vooral veel bugfixes

Goed dat ik dat weet ik was er een beetje huiverig voor..
Hoelang duurde de installatie bij jou?

het is al een tijdje geleden, dat hangt ook natuurlijk af van je systeemspecificaties maar met mijn 2ghz dualcore en 2gb ram duurde dat 20-30 minuten zo ongeveer

Office 2007 die niet kan opslaan???? Ik denk dat ik SP1 voor Vista maar laat voor wat het is dan. Zonder Office kan ik echt niet :shocked:

In ieder geval dank aan iedereen die met mij mee denkt.

Groet, Pieternell

Office 2007 die niet kan opslaan???? Ik denk dat ik SP1 voor Vista maar laat voor wat het is dan. Zonder Office kan ik echt niet :shocked:

In ieder geval dank aan iedereen die met mij mee denkt.

Groet, Pieternell

Je moet niet gaan denken dat dit probleem te wijten is aan sp1 hoor ;)
Ik ben nog maar 1 iemand tegengekomen op het net met hetzelfde probleem maar voor zover wij nu weten ligt het probleem waarschijnlijk bij acer maar helaas van die kan--> GEEN antwoord :evil:

Ik ben echt 1 van de enigen die problemen heeft met office hoor, sp1 heeft echt niets te maken met office volgens mij hoor, verder ben ik ook heel tevreden met sp1 ;)

dat is heel graag gedaan ;)
je zal er helemaal geen spijt van krijgen denk ik dat je sp1 hebt geinstalleerd hoor :thumb:

echt snelheidsverbeteringen, nog niets van gemerkt? of is dat wat je bedoeld met werkt als een trein? xD

dat is heel graag gedaan ;)
je zal er helemaal geen spijt van krijgen denk ik dat je sp1 hebt geinstalleerd hoor :thumb:

echt snelheidsverbeteringen, nog niets van gemerkt? of is dat wat je bedoeld met werkt als een trein? xD

Hoi Jelle,

Hmmmmmm nog niets gemerkt van de snelheidsverbetering. Wat die trein betreft...... Ik ben gewoon blij dat SP1 nu eindelijk geïnstalleerd is en Vista normaal opstart. Ik was even bang dat hij het niet zou redden. De installatie (compleet met zwarte schermen en scanuitvoeringen) duurde echt wel lang.

Het belangrijkste is dat Vista nu niet meer probeert elke dag de SP1 update te downloaden. Daar kreeg ik echt wat van. Bovendien wil ik met de updates ook up to date zijn.

Maar nu ik je toch terug schrijf??? Hoe krijg je nu die nieuwe desktop voor elkaar? Dat maakt me dan weer nieuwsgierig.

Groet, Pieternell.

ha, dat van die zwarte schermen en scans weet ik toch niet meer hoor en of dat wel normaal was :P
het is dan toch gelukt ;)

en, ik heb gewoon snelheidswinst in die overdrachten van bestanden over de partities en externe harde schijven...

wat bedoel je met die nieuwe desktop?

ha, dat van die zwarte schermen en scans weet ik toch niet meer hoor en of dat wel normaal was :P
het is dan toch gelukt ;)

en, ik heb gewoon snelheidswinst in die overdrachten van bestanden over de partities en externe harde schijven...

wat bedoel je met die nieuwe desktop?

deze...... http://www.techzine.nl/f/g/307690phpTxhz8Y.jpg Is dat nu jouw desktop met de icoontjes bovenin? Het gaat mij natuurlijk over die snelkoppelingen en niet om dat mooie meisje....

Laatst bewerkt:
ah gewoon men desktop :D
ja, dat is inderdaad mijn desktop, die snelkoppelingen ogen voor mij niet alleen mooi maar zijn ook zeer handig in gebruik geworden ^^

Ik gebruik de objectdock maar je kan ook bijvoorbeeld rocketdock of andere gaan installeren :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan