Probleem opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blended

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2008
Hallo allemaal,

Als ik mijn computer opstart, gaat hij tot het windows logo en wil dan een schijfcontrole doen, maar start gelijk opnieuw op. Hij doet dat ook in veilige modus. Dus heb ik geprobeert via de windows cd, maar daar slaat ie vast bij windows setup.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt,

Richard.

kan je geen knop intikken om die schijfcontrole te skippen? esc ofzo?

Hoe heb je het probleem dan opgelost als ik weten mag?
het kan misschien ook nog andere mensen helpen met hetzelfde probleem :thumb:

Ik heb de harde schijf losgekoppelt en toen de xp cd erin om te testen of het probleem aan de harde schijf lag. Toen deed de xp cd het wel. Daarna heb ik de harde schijf weer aangesloten en in dos chkdsk gedaan. Daar heeft ie een fout herstelt. Daarna weer gewoon opgestart en toen heeft ie in windows een chkdsk gedaan en toen starte ie weer goed op. Je bent er wel een tijd zoet mee. Ik dacht even dat mijn schijf overleden was, maar dat valt mee. Ik ga hem wel vervangen want ik vertrouw deze harde schijf niet meer. Ik heb zowiezo meer ruimte nodig. Ik hoop dat je hiermee iets kan.

Groet Richard.

ja ik ken eigenlijk niets van dos maar ja :P
Ik ben al niet van dat tijdperk :D ik vind het jammer eigenlijk, ik zou het wel graag kunnen maar Ik heb nu al genoeg codes te kennen met mijn html en css ;)

Je heb je probleem dus kunnen oplossen door een chkdsk te doen in dos al ik het goed begrepen heb...

Ja klopt, ik ben geen expert, maar als je help intikt in dos krijg je allerlei commando's. Ik weet niet wat ze allemaal betekenen maar chkdsk dus wel.

plug and play problemen

hallo heb een pobleem
mijn windows geeft soms een blauw scherm met het bericht plug and play stuurprogramma is misschien beschadigd
als ik soms hem dan aan en uit zet gaat hij wel weer verder hoe kan dat
systeem
Als ik windows pliek vista xp insparied doe dan werkt hij normaal maar pak ik xp pro orgineel dan krijg ik blauscherm
ps wat betekent plug and play eigenlijk en wanner kan ik iets zien als het kapot is

amd 2000+
geforce 6200a-le
512 ddr
60gb
audigyse
dvdrom
dvdbrander
Besturingssysteem xp pro 2002 ligt het misschien daar aan soms dat hij dat doet
is zonder service pack 2 en updates
ik wilk weer fatsoenlijk kunnen games

Hallo Theredman,

Je moet even een nieuw onderwerp aanmaken, want je reageert nu op mijn vraag.

Groet Richard.

@blended: Het is niet zo erg dat hij het hier eigenlijk post want jouw probleem was opgelost niet?

Maar ja het is inderdaad beter dat je je eigen topic aanmaakt omdat je onder een ander onderwerp post en aangezien het niet hetzelfde probleem is gaat men je niet gemakkelijk kunnen helpen

Het maakt mij niet uit, maar ik denk dat hij hier wienig respons krijgt omdat de vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan