Probleem outlook en linked in bij adresboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobbertvanHasselt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2013
Uw vraag 01-08-2013 01:31
Ik ben ZZP er en heb 2500 contacten in mijn outlook staan dat gekoppeld is aan Linked In. Sinds een poging tot synchronisatie met mijn LG telefoon is mijn Outlook adresbestand een puinhoop en dat leidt tot lichtepaniek...

1: Veel contacten zijn weg.
2: Er is een aparte map in outlook adresboek genaamd Linked In waar een deel van deze contacten instaan, maar niet alle en de telefoonnummers zijn weggevallen.
3: Ik kan een aantal contactpersonen niet openen, melding ONGELDIGE ENTRYID doorgegeven.
4: Op mijn telefoon mis ik ook contactpersonen nadat ik deze gesynchroniseerd met met Outlook door middel van LG PC suite.

Wie weet wat hier aan de hand is en hoe dit is op te lossen? Robbert van Hasselt.

Hallo Robbert. Ja dat begrijp ik, lichte paniek met 2500 mannekes en vrouwkes. Het enige zinnige wat ik vond is deze. Ik hoop van harte dat je er wat aan hebt. Want ik heb geen linked In om het te testen. Er staat een filmpje klaar en je moet volgens mij iets downloaden. Succes ermee. Klikje Laat eens weten hoe het je verging. ;)

En hier nog iets van PC sync. Kijk eens rond op die website. Klikje

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan