Probleem outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
163
Hallo,

Van de week heb ik outlook opnieuw op mijn computer gezet. Het vreemde is dat mijn e-mails die binnen komen allemaal tekst zonder opmaak zijn, en als er een link in staat die verwijst naar een www adres ik daar niet naar toe kan. Heb alles al nagezocht maar tot op heden niet gevonden wat ik uit of aan moet zetten. Is er iemand die mij verder kan helpen misschien dat het een kleinigheid is alleen zie ik het niet zo snel

Bvd van een verdrietige Cowgirl
 
misschien dat je wat kan wijzigen bij opties en dan beveiliging.

vermeld ook eens of je outlook express of MS office outlook gebruik.
 
Hallo,

Het gaat hier om MS Office Outlook, waarschijnlijk hebben mijn instellingen altijd goed gestaan, maar door het opnieuw er opzetten is dit weer veranderd.

groetjes Cowgirl
 
mogelijk staat dit ingestelt.

extra-->opties-->E-mailindeling --> en dan moet(zou ik te minsten doen) hij op HTML staan maar waarschijnlijk staat hij bij jouw op tekst zonder opmaak.

kijkeens of het wat uithaalt
 
Hij staat bij mij wel op HTML, zou het iets te maken kunnen hebben bij:
Opties - voorkeuren - E-mailopties dit staat bij mij op, bij beantwoorden van bericht, en bij doorsturen van bericht beide op Tekst oorspronkelijk bericht meezenden.

Groetjes cowgirl
 
Hallo Martiny,

Waarschijnlijk heb jij ook antwoord op mijn vraag gegeven, alleen zie ik het nergens terug!!!!

groetjes Cowgril
 
ja ik het hetzelfde als killer 555 alleen 1 minuutje later

(zal de leeftijd zijn :p )

maar ik denk dat je een tabblad verder moet zijn, bij beveiliging
en dan bij beveiligings zones
en de instelingen voor automatisch downloaden

succes
 
Ik heb daar de bovenste twee aangevinkt staan, begrijp ik het goed moet het tweede vinkje weggehaald worden??

Groetjes Cowgirl
 
ik heb bij automatisch downloaden
het bovenste vinkje weggehaald

2en251d.jpg
 
Hallo Martiny,

Ga dit proberen, hoop dat het dan beter gaat mocht het niet zo zijn dan kom ik nog terug.

Groetjes Cowgirl.

P.s wat de leeftijd betreft dat valt wel mee hoor, wij zijn van het zelfde bouwjaar dus kunnen we nog aardig mee :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan