Probleem, pls help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

AAtje2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
hallo ik heb een probleem, ik zal het hieronder proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Sinds enige tijd heb ik problemen met het doorlinken naar websites via google, ik krijg dan hele andere sites te zien dan dat ik gewenst heb.
Na enig google werk over dit probleem constateerde ik dat ik waarschijnlijk het trojan virus of spyware op m'n computer had zitten. Ik probeerde hijack this te downloaden maar wanneer ik op de download link druk van dit programma zie ik 2 seconden het downloadscherm en daarna gaat het weer weg zonder dat het gedownload wordt.
Ik heb ook al geprobeerd om via een andere computer het .zip bestand op mijn computer te zetten en zo hijack this te download maar helaas, zodra ik hijack this wil installeren geeft hij 2 seconden het welkomscherm en dan slaat hij af.
Ook heb ik al ad-aware, ad-watch, avg antispyware en nod32 antivirus laten scannen op spyware/virussen, deze hebben weldegelijk iets gevonden, ik heb de gevonden spyware/virussen verwijderd maar het probleem blijf bestaan.

Ik ben ten einde raad, weet iemand hier misschien iets op? Bij voorbaat dank

Systeemherstel? Mocht dit ook niet werken zou ik in jouw geval een schone installatie doen...

Vraag dit eens aan de hijackthis annalisten van Nucia, waarschijnlijk houdt het virus het downloaden en gebruik van hijackthis tegen, als dat zo is zullen ze dat wel meer zijn tegengekomen.
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/index.php

@McMeller

Schone installatie lost veel problemen op maar is nou niet echt een verhelderend antwoord op een site als Helpmij.

Laatst bewerkt:
@McMeller

Schone installatie lost veel problemen op maar is nou niet echt een verhelderend antwoord op een site als Helpmij.

Weet ik Jozo, ik zeg ook alleen wat ik in zijn geval zou doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan