probleem printer hp 3816

Status
Niet open voor verdere reacties.

deschilder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2005
hee allen! ik heb een probleem met mijn printer.
Mijn HP 3816 , 2 jaar oud, geeft bij het printen aan dat de zwarte inktcartidge niet van het juiste type is voor mijn printer. ook het oranje lampje op de printer knippert voortdurend. Ik weet echter zeker dat het een goede cartridge is.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen??

Je bent echt zeker dat het een C6615 betreft?
Zo ja, kan het zijn dat deze niet 100% in de wagen zit.
Is het een originele of een nagevulde? Kan verschillende oorzaken hebben.

printer hp 3816

ja ik weet zeker dat het de goede cartridge is. Het is nog wel de originede die meegeleverd is met de printer (niet nagevuld).

Hmm.... probeer dan eens je printer te verwijderen, alsook de software. Daarna even terug de installatie procedure volgen. Ik heb zelf zulke printer gehad, maar dat was een miskoop. Na een jaartje ging de cartridge trein zeer vreend doen. Soms dacht ik dat deze,langs de linker of rechter zijde naar buiten vloog. Proberen zou ik zeggen.

Geplaatst door deschilder
hee allen! ik heb een probleem met mijn printer.
Mijn HP 3816 , 2 jaar oud, geeft bij het printen aan dat de zwarte inktcartidge niet van het juiste type is voor mijn printer. ook het oranje lampje op de printer knippert voortdurend. Ik weet echter zeker dat het een goede cartridge is.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen??
Heb ik ook wel eens gehad bij dezelfde printer. Gewoon een beetje murrelen (eruit en er weer in doen) en dan komt het goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan