Probleem processorgebruik (100%)

Status
Niet open voor verdere reacties.

quintenV

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2011
Hallo,
ik wist niet waar ik deze vraag kwijt kon dus heb ik hem hier gepost.
Ik zit hier met een probleem in verband met het processorgebruik van mijn computer, als ik even wat programmatjes run loopt hij al snel op tot 100%. (hij zoemt ook)
Het programma dat toen openstond was Battlefield Bad Company 2. (kan het wel dat dit zoveel plek inneemt op mijn computer aangezien hij 6 GB ram heeft? :s)
Kheb malwarebytes al een paar keer laten runnen maar die vind niks :( kan iemand mij helpen?
Dank bij voorbaat ;)
P.S. : ik heb ook enkele afbeelding bijgevoegd van mn taakbeheer en info over mijn computer.
taakbeheer.jpgspecs.jpggeheugen.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt diverse anti malware progamma's draaien.
Ook AVG doet deftig mee.
Dit vraagt om problemen. De progamma's op zich zijn goed, maar laat er niet twee tegelijk draaien, funest voor je geheugen.
Bekijk eens kritisch naar de progamma's die erop staan, en deïnstalleer diegene die je niet echt nodig hebt.
Onnodige toolbars en meer van die rommel.

Je hebt diverse anti malware progamma's draaien.
Ook AVG doet deftig mee.
Dit vraagt om problemen. De progamma's op zich zijn goed, maar laat er niet twee tegelijk draaien, funest voor je geheugen.
Bekijk eens kritisch naar de progamma's die erop staan, en deïnstalleer diegene die je niet echt nodig hebt.
Onnodige toolbars en meer van die rommel.

Hallo,
bedankt voor je spoedige antwoord :) AVG gebruik ik als antivirus moet ik deze dan ook verwijderen? (wat niet erg logisch lijkt). Norton heb ik nu wel verwijderd en die toolbars ook. Er veranderd niets en het processorgebruik blijft 100%, heeft processorgebruik iets te maken met je ram geheugen? Want met een ram geheugen van 6GB zou je toch al wat programma's moeten kunnen laten lopen?
De computer is trouwens redelijk nieuw en niet veel gebruikt.

Laatst bewerkt:
Probeer eens windowstoets+r tegelijk indrukken, msconfig invullen, ok, naar opstarten gaan, vink alles uit wat in de map program files staat, behalve avg en microsoft stuff. (office kan je wel weghalen). dan ok en opnieuw starten

Waar je ook eens naar kan kijken of moet doen taakbeheer openen dan op processen klikken dan op processor dan zal je zien wat de boosdoener is. uhum dat ene bestandje wat je aan hebt geklikt in taakbeheer ken ik niet.

Hoi,
waarom staat Battlefield Bad Company 2 updater 2x in je lijst? Kun je die updater niet uitschakelen? Zo te zien zit daar je probleem.

Hoi,
waarom staat Battlefield Bad Company 2 updater 2x in je lijst? Kun je die updater niet uitschakelen? Zo te zien zit daar je probleem.

Hallo,
het is normaal dat dat venstertje er 2 keer staat is ook zo op mn andere computer, alleen is het processorgebruik bijlange na niet zo hoog. Dit komt niet alleen voor bij battlefield maar bij ieder spel of programma dat wat zwaarder is.

Laatst bewerkt:
Hey man

ik heb dit probleem ook gehad

Ik zal je uitleggen het is erg vervelend zoals je waarschijnlijk al vernomen hebt...

Cntrl+alt+delte > Het tabje Prestaties > Broncontrole

als je bij broncontrole bent klik je op het tabje processor

maak van dat tabje een screenshot als er 100% processor gebruik is

gr jagjit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan