Probleem Radeon HD 3870x2

Status
Niet open voor verdere reacties.

19Rens87

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
5
Hallo allemaal,

Heb net een nieuwe pc gebouwt alles werkt naar behoren behlave de videokaart niet. Steeds als ik catalyst heb geinstalleerd of alleen los de drivers voor de hd 3870x2 en ik moet erna opnieuw opstarten dan bij het opnieuw opstarten als hij windows aan het laden is valt hij steeds weer uit en begint weer opnieuw en dit gaat steeds zo door. Hij geeft als fout dat het programma niet reageert en is hersteld? Ooit kom ik helemaal niet meer in windows en moet ik eerst via veilige modes drivers weggooien van de videokaart en dan kan ik weer normaal opstarten. Heb ook al verschillende drivers geprobeert en de vollegorde van componenten installeren omdat dit ook wel eens wil helpen wat ik hierover heb gevonden.Iemand suggesties wat dit zou kunnen zijn?

mobo: Gigabyte GA-X48-DQ6
processor : Intel Q9450
Videokaart Sapphire Radeon HD 3870x2
voeding zalman zm600
geheugen OCZ 4GB (2x2GB) PC6400
2x Samsung Spinpoint F1 750gb

Alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Ati Catalyst 8.6 voor d3 3870-versie al geprobeerd ?

Speciaal ontwikkeld om dit soort problemen op te lossen.

Greetz,

Harry.
 
hee harry

Ik heb de bijgeleverde versie geprobeert van cd 8.5 en van guru3d de catalyst 8.6 voor vista 64 bits geprobeert maar is de d3 3870-versie een speciale dan? Zo ja waar zou ik die dan kunnen downloaden?

bedankt voor je snelle reactie !
 
Hoi !

Onder welk OS draai je ?

Greetz,

Harry.
 
Heee

Ja deze heb ik ook al geprobeert en hetzelfde probleem. Wat kun je het beste gebruiken? de suit/ of only display driver/ catalyst control center? Denk dat ik waarschijnlijk moet mailen naar ati :( Zullen zei hier wel snel een oplossing voor weten dan?

Mvg...
 
Foutmelding

Dit zegt me helemaal niets maar andere mensen misschien wel? Dit geeft hij namelijk weer als ik in veilige modus terrecht kom:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenis van probleem : Blue Screen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.
Landinstelling -id : 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode ; 116
Bcp 1 : FFFFFA8006DA2010
Bcp 2 : FFFFF98003CB248C
Bcp 3 : 0000000000000000
Bcp 4 : 0000000000000002
OS Version : 6_0_6000
Servicepack: 0_0
Product : 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini062408 -02.dmp
C:\Users\Rens\AppData\Local\Temp\WER -35459-0.sysdata.xml
C:\Users\Rens\AppData\Local\Temp\WER8BE9.tmp.version.txt

Wat me ook opviel in de bios:
Bij power management setup stond achter HPET mode --> 32 bit terwijl ik windows onder 64 Bit draai zou niet weten wat HPET mode voor staat maar misschien heeft dit ermee te maken? Heb wel al 32 bit drivers proberen te installeren omdat die mode erop stond heb dit niet durven te veranderen omdat ik niet weer waar het voor staat. Maar dan doet hij net alsof er niks is geinstalleerd.

Wordt iemand hier wijzer van¿ :confused:

Groeten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan